به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی همای سعادت، "خانه دلقک کجاست؟" با نویسندگی و کارگردانی نوید فرح مرزی پنجشنبه 7 بهمن با حضور مجید مشیری. کاوه خداشناس. ایمان صفا از بازیگران سریال 125 ، عیسی یوسفی پور و دوستداران تئاتر در بخش به‌علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت.

این نمایش در دو سانش 16 و 18 اجرا شد و در پایان هر اجرا نوید فرح مرزی با احترام به روح هنرمندان ازدست‌رفته، اجرای این نمایش را به فنی زاده  عروسک‌گردان عروسک‌های محبوب  و اتش نشانان شهید حادثه دلخراش پلاسکو تقدیم کرد.

این  استاد دانشگاه و چهره‌پرداز تئاتر، تلویزیون و سینما با گرامیداشت یاد شهدای حادثه پلاسکو آرزو کرد که دیگر شاهد بروز  چنین اتفاق‌هایی در جامعه نباشیم.

وی افزود: زمستان سال گذشته با حضور دنیا فنی زاده، «خانه دلقک کجاست؟» به روح پدر بزرگوار ایشان پرویز خان عزیز تقدیم شد و متأسفانه  جای عروسک‌گردان و هنرمند اصیل در جمعمان خالی است.

فرح مرزی گفت: این نمایش ادای دین به هنرمندان فقید ازیادرفته است، هنرمندانی که مشقشان، مشق مهر و وفا بود.

در ادامه مجید مشیری،کاوه خداشناس و ایمان صفا بابیان خاطراتی از حضورشان در جمع آتش‌نشان‌ها و بازی در سریال 125  به شهدای ساختمان پلاسکو  ادای احترام کردند.

شب گذشته، عیسی یوسفی پور هم با تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو، از فنی زاده یادکرد و افزود: دنیا فنی زاده سرشار از شور زندگی بود، او تا چند ساعت پیش از مرگ هم  برای حضور در تمرین‌ها کلاه قرمزی اعلام آمادگی می‌کرد، فنی زاده عاشق کارش بود و از عاشقی خسته نمی‌شد. 

او افزود:  خوشبختانه افتخار تماشای دو نمایش از نوید فرح مرزی را داشته‌ام، نمایش‌های این هنرمند  برخلاف ظاهری ساده. اش، بسیار عمیق است و می تواند دست‌مایه نمایش‌های دیگری قرار بگیرد.

"خانه دلقک کجاست؟" نمایشی فیگوراتیو و فرمالیستی است که با بازی نوید فرح مرزی، امیر طهرانی، محمد حق‌شناس و ادمون اوراحی در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه رفت.

این نمایش زندگی بازیگری را روایت می‌کند که شب آخر اجرا در اتاق گریم نشسته و براثر اتفاقاتی، آن شب را به صبح نمی‌رساند و درصحنه جان می‌سپارد.

 "آسید کاظم" در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود 

نمایش "آسید کاظم" نوشته محمود استادمحمد و کارگردانی سعید دولتی امشب (9بهمن) در دو سانس 16 و 18 در بخش به‌علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی همای سعادت،  در این نمایش که از مطرح‌ترین نوشته‌های استاد محمد است ، به‌رسم ترنابازی در قهوه‌خانه به‌صورت مستقیم پرداخته‌شده است. ترنابازی ریشه در آیین و رسوم ایران باستان دارد و”آسید کاظم” هسته مرکزی داستان‌های خود را بر مراسم ترنا بازی می‌گذارد…

"آسید کاظم" با بازی میرمنصورکاظمی، ابوالقاسم فلاح،  امیردین محمدی ،  حمیدرضابلورچی، علیرضا حاصلی مراد، وهاب امین الرعایا ، امیرپورخلیل ، علیرضا علیمحمدی ، نریمان حیدری ،سعید امیرآبادی، فریداکبری ، فرشیدحاجیان، محمدحسین شهریاری ، سپهرشفیعی ،فردین یغما و حسین یگانی در تماشاخانه

همای سعادت  به نشانی به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک 261 روی صحنه می‌رود.

نوید فرح مرزی طراح هنری این نمایش است و از دیگر عواملش می‌توان به تهیه‌کننده مهدی نامداری، مرشد امیر دین‌محمدی،

دستیار کارگردان فرشید حاجیان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای مطهره کشاورز و طراح پوستر و بروشور عماد سالک اشاره کرد.