به گزارش هنرآنلاین، جعفر والی،  بازیگر پیشکسوت که در بیمارستان بستری است در نامه‌ای از توجه و لطف رییس‌جمهور قدردانی کرد.

جعفر والی از چند روز گذشته به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شده است که روز چهارشنبه (سوم آذر ماه) نماینده‌ی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن عیادت از این هنرمند یک جلد قرآن مجید را از طرف رییس‌جمهوری به وی اهدا کرد. همچنین با پی‌گیری دفتر ارتباطات مردمی رئیس جمهوری، مشکل بیمه‌ی جعفر والی حل شد.

والی که باید احتمالا تا یک هفته‌ دیگر در بیمارستان بستری باشد، در نامه‌ای از ریاست جمهوری تشکر کرده که اختصاصا در اختیار ایسنا قرار گرفته است.

در این یادداشت کوتاه که با وجود توان ضعیف جسمی نوشته شده، آمده است:

«‌ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﻱ ﺣﺴﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ، ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﻣﺤﺘﺮﻡ و ﮔﺮاﻣﻲ

ﺑﺎ ﺳﭙﺎﺱ اﺯ اﺭﺳﺎﻝ ﻛﻼﻡ‌اﻟﻠﻪ و ﺩﺳﺘﻪ ﮔﻞ ﺯﻳﺒﺎﻳﺘﺎن، اﺯ ﺑﺬﻝ ﺗﻮﺟﻪ و ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺷﻤﺎ و ﻟﻂﻒ و ﻣﺤﺒﺖ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﻲ ﺑﻪ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪاﻥ ﻭ ﮔﺮاﻣﻴﺎن ﺩﺭ ﻛﺸﻒ و ﺗﻮﺳﻌﻪ‌ ﻫﻨﺮ ﺯﻧﺪﻩ و ﭘﻮﻳﺎﻱ اﻳﻦ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰاﺭﻡ.

ﺯﻣﺎﻧﻪ ﺩﺷﻮاﺭﻳﺴﺖ، ﻣﻲﺑﺎﻳﺪ ﮔﺬﺭاﻧﺪ. ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻛﻮﺷﺶ ﻫﻤﻪ ﻣﻠﺖ اﻳﺮاﻥ و ﺑﺎ اﺧﻼﺹ و اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﺮاﻱ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﻳﺰ و ﺑﺰﺭﮔﻮاﺭ.

ﺟﻌﻔﺮ ﻭاﻟﻲ، ﭼﻬﺎﺭﻡ ﺁﺫﺭ ﻫﺰاﺭ ﻭ ﺳﻴﺼﺪ و ﻧﻮﺩ و ﭘﻨﺞ»

روز گذشته نیز علی مرادخانی ـ معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  در ملاقات با این هنرمند پیشکسوت، با ابلاغ سلام وزیر تأکید کرد:طبق پیغام وزیر، اگر قرار باشد ادامه‌ی درمان در ایران انجام شود، تمام مراحل درمانی بصورت کامل بیمه خواهد بود و این بازیگر پیشکشوت هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

همچنین پیمان شریعتی  -مدیر مجموعه‌ی تئاترشهر- نیز که به عیادت جعفر والی آمده بود،گفت: این روزها افتخار داریم که آقای والی برای برای اجرا در مجموعه‌ی تئاتر شهر نمایشی را آماده می‌کند و آقایان ایرج راد و هرمز هدایت هم در این کار همکاری می‌کنند.

جعفر والی هم که از دیدن همکارانش خوشحال بود گفت:مهمترین اتفاق همین رابطه ی صمیمانه و دوستانه بین آدم‌هاست؛ ما زمانی از هیچ شروع کردیم و دوستانی که از هنرستان باهم بودیم، یکدیگر را رها نکردیم.