به گزارش هنرآنلاین، نمایش "وقتی خروس غلط می‌خواند" به کارگردانی علی شمس روز دوشنبه 8 بهمن‌ماه به دلیل همزمانی با مسابقه فوتبال ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در ساعت 15:30 به صحنه می‌رود.

در این نمایش بانیپال شومون، سام کبودوند، امیر باباشهابی، آناهیتا درگاهی، مارال فرجاد، زری محتشم و حسین پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند و مطابق با جدول زمان‌بندی تا روز 22 بهمن‌ماه در سالن استاد سمندریان ساعت 18:30 به اجرای عمومی خود در این مجموعه ادامه می‌دهد.

 

"آه برانکار ماه " در ارسباران به روی صحنه می‌رود

نمایش آیینی "آه بر انکارماه" به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی مهدی اسماعیلی در فرهنگ‌سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود. 

این نمایش آیینی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) 13 تا20 بهمن در تالار هنر فرهنگ سرای ارسباران برای عموم به اجرا در می‌آید.

نمایش "آه بر انکار ماه" کاری از گروه فرهنگی هنری ارمغان روایتی متفاوت از سبک زندگی اهل بیت(ع) و روزگار پایانی زندگی حضرت زهرا (س) است و با هدف تلاش برای ترویج سیره این اختر الهی و معرفی گوشه‌ای از مصائب ریحانة النبی (س) به روی صحنه می‌رود.

در بخشی از این نمایش آمده است: "من، شنیدم، غربت مردی را که قامتش ماه بود و در دل شب ماه به شانه می‌کشید... من، شنیدم که حجت مسلمانی‌ام شبانه و بی‌نشان دفن شد... من، شنیدم و هیچ نتوانستم...هیچ و فقط آه کشیدم...".

مهدی اسماعیلی کارگردان نمایش، علی نیکزاد تهیه کننده، علی طهرانچی طراح صحنه، حسام حیدری طراح گریم و امید زندگانی،‌ میر نادر مظلومی، علی برجی، علی‌پاکزاد، دانیال چاوشی‌ وسامان میرحسینی بازیگران این نمایش هستند.

مخاطبان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با شماره‌های 20-22872818 داخلی 119 تماس بگیرند.

 

تماشاخانه سرو میزبان" ماخ" شد

نمایش "ماخ، زندان ابوغریب" متنی از حامد اسلامی و به کارگردانی آماندا آزاد از فردا در تماشاخانه سرو به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با موضوع تجاوز نظامین آمریکایی و کشتار مردم بی دفاع عراق و با حمایت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در تماشاخانه سرو به مدت ده شب  تا هفدهم بهمن ماه از ساعت 20به روی صحنه خواهد رفت.

امید خاکدان، محمد جواد ناطقی و آماندا آزاد بازیگران این نمایش هستند.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در خیابان طالقانی نرسیده به خیابان مفتح جنب ایستگاه مترو طالقانی واقع شده است.