به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط ­عمومی بنیاد اکبر رادی، رئیس هیئت مدیره­ این بنیاد­، طی احکام جداگانه‌‌ای دکتر فریندخت زاهدی را به عنوان دبیر علمی و بهزاد صدیقی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی رادی ­شناسی منصوب و معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، در متن حکم حمیده ­بانو عنقا، رییس هیئت مدیره­ بنیاد اکبر رادی، به هر یک از این دبیران آمده است:

"فرهیخته گرامی

سرکار خانم دکتر فریندخت زاهدی

با توجه به تجربیات ارزنده­ جناب‌عالی در دبیری سمینارها و همایش­‌های علمی، فرهنگی و هنری و تلاش­‌های بی­‌دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایش­ نام‌ نویسی، بدین‌وسیله سرکار­عالی را به عنوان دبیر علمی پنجمین همایش ملی رادی­شناسی منصوب می­نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزشمندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهدبود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق سرکارعالی را از خداوند منان خواهانم.

فرهیخته­ گرامی

جناب آقای  بهزاد صدیقی

با توجه به تجربیات ارزنده­ جناب‌عالی در مدیریت و دبیری عرصههای هنری، فرهنگی و اجرایی و تلاش­های بی­دریغ­تان برای اعتلای تئاتر و نمایشنامه‌نویسی، بدین‌وسیله جناب­عالی را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی راد‌‌ی‌­شناسی منصوب می‌­نمایم. بی‌تردید حضور و خدمات ارزش‌مندتان برای این همایش تأثیرگذار و ثمربخش خواهدبود. با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق جناب­عالی را از خداوند منان خواهانم.

لازم به یادآوری است پنجمین همایش ملی رادی‌­شناسی  اسفندماه سال جاری توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می‌­شود.