سرویس تئاتر هنرآنلاین، بهار محمودزاده بازیگر و کارگردان تئاتر قصد دارد نمایش "چشم‌ها" نوشته مسعود هاشمی‌نژاد را از 2 بهمن‌ماه ساعت 18 با بازی شبنم قلی‌خانی، مهدی ماهانی و الهه شه‌پرست در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کند. او این اثر نمایشی را پیش از این در سال 92 در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر به صحنه آورده است.

محمودزاده در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای مجدد نمایش "چشم‌ها" گفت: این نمایش را سال 92 اجرا کرده‌ام اما اکنون ترجیح دادم آن را با کست، طرح و ایده جدید و مناسب‌تری در زمینه کارگردانی روی صحنه آورم. "چشم‌ها" در اجراهای پیشین خود بسیار موفق بود و مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار کردند. با توجه به شرایط موجود تئاتر و نبود دسترسی به بازیگران پیشین آن را با گروه جدیدی از بازیگران به صحنه خواهم آورد.

او درباره مضمون و مضمون این اثر نمایشی خاطرنشان کرد: داستان نمایش در شهری اتفاق می‌افتد که لامکان است و همچنین زمان مشخصی ندارد و امکان دارد که اتفاقات نمایش در هر جایی از دنیا روی صحنه رخ دهد. همچنین شخصیت‌های اثر نامی ندارند.

کارگردان نمایش "زندگی دیگران" در ادامه افزود: پیام اصلی نمایش "چشم‌ها" برقراری صلح جهانی و نه به تجاوز جنسی است، چرا که قربانیان اتفاقات این داستان زنان و بچه‌ها هستند.

بهار محمودزاده که فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی است، درخصوص شیوه اجرای نمایش "چشم‌ها" یادآور شد: داستان نمایش قصه‌ای سورئال است و بر این اساس شیوه اجرایی نیز به سمت رئال نرفته است. طراحی نور و بارانی که در شهر می‌بارد نشان دهنده فضای سرد و غمگینی است. تنها از دو رنگ ثابت قرمز و مشکی در صحنه استفاده شده است که علاوه بر اینکه فضای زیبایی‌شناسانه‌ای دارد به لحاظ روانشناسانه نیز حاوی نکاتی است.

او درباره طراحی صحنه نمایش متذکر شد: طراحی صحنه نیز کاملا رئال نیست و در صحنه از باکس‌های شیشه‌ای که درون‌شون آب است، استفاده شده که هر اتفاق و تلنگری در روند داستان باعث شکسته شدن این باکس‌ها می‌شود که خود حاوی پیام است.

در خلاصه داستان نمایش "چشم‌ها" آمده است: همه ما یه رازى داریم که حتی به خودمونم نمى‌گیمش... به من بگو کسى شبیه خاطره بد تو هست؟

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح لباس:  بابک وثوق و ماهرخ سلیمانپور، مجری طرح:  مارال دوستی، آهنگساز : بهنام رحیمی، عکاس:  امیرخدامی و علی غفاری، تیزر:  هاله عابدینی، دستیار کارگردان: میلاد حاجی زاده، مدیرصحنه:  سیما قاسمی و فرامرز پارساییان، منشی صحنه:  نیلوفر رازمند و مدیر مارکتینگ: آیلار مکی.

علاقمندان می‌توانند بلیت نمایش "چشم‌ها" را از سایت تیوال تهیه کنند.