به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و سایت پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش "چشم‌ها" به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی بهار محمودزاده برای اولین بار در تئاتر ایران با حمایت کمیسیون ملی یونسکو- ایران برای ناشنوایان اجرای حرفه‌ای خواهدداشت.  

این نمایش که موضوعی روانشناختی و قابل تاملی دارد و از 3 بهمن ماه ساعت 18 در سالن شماره سه پردیس تئاترشهرزاد با بازی شبنم قلی‌خانی، الهه شه پرست و مهدی ماهانی به روی صحنه می‌رود، توسط پوران درخشنده کارگردان سینما که نخستین فیلم سینمایی او بعد از انقلاب  به اسم "رابطه" به مشکلات ناشنوایان پرداخته بود، افتتاح خواهدشد.

در خلاصه داستان نمایش "چشم‌ها " آمده است: همه ما یه رازى داریم که حتی به خودمونم نمى‌گیمش... به من بگو کسى شبیه خاطره بد تو هست؟

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: طراح صحنه: مصطفا مرادیان، طراح لباس:  بابک وثوق و ماهرخ سلیمانپور، مجری طرح: مارال دوستی، آهنگساز:  بهنام رحیمی، عکاس:  امیرخدامی و علی غفاری، تیزر: هاله عابدینی، دستیار کارگردان:  میلاد حاجی‌زاده، مدیرصحنه:  سیما قاسمی و فرامرز پارساییان، منشی صحنه:  نیلوفر رازمند، طراح پوستر و بروشور:  مهدی دوایی و مدیر مارکتینگ: آیلار مکی.

اجراهای مخصوص برای ناشنوایان متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.