سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا طلیسچی خواننده پاپ در این گفت‌وگو در مورد اولین کنسرتش بعد از یک دهه فعالیت موسیقیایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: این اجرا در 14 آذر برگزار می‌شود که اتفاق بزرگی برای من و طرفدارانم خواهد بود. من خدا را شکر می‌کنم که پس از یک دهه فعالیت در حوزه موسیقی و دو سال فعالیت رسمی و مجاز، بالأخره تلاشم به بار نشسته و بازتاب خوبی از فعالیت‌های رسمی‌ام می‌گیرم.

این خواننده جوان افزود: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنیم اکنون مشخص شده‌اند اما فعلاً ترجیح می‌دهم که آن‌ها را عنوان نکنم. رهبر ارکستر ما علی ثابت است و 2 ،3 عضو سابق ارکستر محسن یگانه نیز در گروه ما حضور خواهند داشت اما باقی نوازنده‌ها جدید هستند.

طلیسچی در مورد امکان تمدید کنسرتش در تهران گفت: فعلاً تصمیم ما اجرای یک تک‌‌سئانس است و اگر بلیت‌های ما سولد اوت شود، در مورد سئانس‌‌های دیگر نیز تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

او در مورد اجرای کنسرت در شهرستان‌ها اضافه کرد: در مورد اجرای‌مان بعد از کنسرت تهران، با چند شهرستان مثل اهواز، سمنان و کرمانشاه صحبت کرده‌ایم و ان‌شاء الله این هفته به توافق خواهیم رسید. برنامه ما برای اجرای روی صحنه‌، یک تور درست و حسابی در سراسر کشور است.

همچنین طلیسچی در مورد شروع مراحل تولید دومین آلبوم رسمی خود گفت: تولید آلبوم جدیدم استارت خورده اما چون هر لحظه ممکن است فاکتورهای یک آلبوم موسیقی تغییر کند، ما کار اساسی بر روی آلبوم جدید را به بعد از کنسرت موکول کرده‌ایم تا تمرکز بیشتری روی آن داشته باشیم. بعد از کنسرت‌مان در تهران یک سری قطعات خوب و خاص برای آلبوم جمع‌آوری می‌کنیم و در نیمه دوم بهمن ماه پروسه اخذ مجوز انتشار آن را آغاز خواهیم کرد تا در سال آینده این آلبوم روانه بازار موسیقی شود.

وی افزود: من در شش ماه اخیر، شش تک آهنگ تولید کردم و یک آلبوم 9 قطعه‌ای را نیز به انتشار رساندم، فکر می‌کنم در این شش ماه هیچ خواننده‌ای به اندازه من در این زمینه فعال نبوده است.

ضمناً علیرضا طلیسچی در مورد برگزاری نمایشگاه مطبوعات و نقش رسانه‌ها در کار هنرمندان گفت: مطمئناً مطبوعات خیلی در کار هنرمندان مؤثر هستند و این نمایشگاه هم برای هنرمندان بار تبلیغاتی خیلی خوبی دارد. مطبوعات خوب، حامی هنرمندان و مطبوعات بد، ضد آن‌ها هستند. اگر در کار رسانه و هنر غرض‌ورزی نباشد، هیچ اتفاق بدی رخ نمی‌دهد. متأسفانه گاهاً یک سری غرض‌ورزی از طرف برخی از مطبوعات نسبت به هنرمندان پیش می‌آید که حواشی مختلفی را به وجود می‌آورد، اگر این غرض‌ورزی‌ها وجود نداشته باشد، همه چیز بر وفق مراد خواهد بود.

این خواننده پاپ در پایان صحبت‌هایش توقع خود از رسانه‌ها را این‌گونه بیان کرد: توقع من از رسانه‌ها فقط بازگویی واقعیت‌هاست. رسانه‌ها در دیده شدن هنرمندان خیلی مؤثر هستند. ما برای معرفی آثارمان به چند ویترین احتیاج داریم تا باعث شوند مخاطبان زیادتری از فعالیت‌های ما در حوزه موسیقی آگاهی بیابند.