سرویس موسیقی هنرآنلاین: نوید دهقان، نوازنده و سرپرست گروه قمر در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: گروه "قمر" به خوانندگی حمیدرضا نوربخش بعد از ایام محرم و صفر در شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد.

دهقان در ادامه بیان کرد: این کنسرت‌ها در ادامه تور گروه "قمر" است که از سال گذشته آغاز شده است و این کنسرت‌ها در شیراز، تهران، همدان، کاشان، گرگان، اصفهان و... برگزار شده است.

سرپرست گروه قمر تاکید کرد: همچنین قرار است به زودی در رشت، قزوین، اهواز، زنجان، بوشهر و.... به صحنه رویم که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این نوازنده کمانچه در ادامه خاطرنشان کرد: گروه "قمر" در بعضی شهرها در یک بخش برنامه اجرا می‌کند و در بعضی شهرها کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول در همایون مرکب است.

نوید دهقان افزود: قطعات این کنسرت‌ها از همایون شروع می شود و به دلیل نگرش من در دستگاه‌های دیگر نیز مدگردی داریم. قطعاتی که در این کنسرت‌ها اجرا می‌شود در دستگاه اصفهان، نوا، ابوعطا، دشتی و ماهور است.

سرپرست گروه قمر بیان کرد: در هر کنسرت هشت قطعه اجرا می‌شود که بخشی از این کنسرت‌ها به ساز و آواز، گروه نوازی، تک نوازی و... اختصاص دارد.

نوید دهقان افزود: به دلیل حضور حمیدرضا نوربخش بخش‌های ساز و آواز در کنسرت‌های ما پررنگ است که این اجراها از نقاط قوت گروه قمر است.

دهقان درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت‌ها شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، بابک غسالی (عود)، حمید بهروزی‌نیا (تار)، بهزاد رواقی (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، نسیم اربابی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی (کمانچه آلتو)، آیدین ترکیان (کمانچه آلتو)، حسین محمد حسینی (نی)، فرهاد صفری (تنبک) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.