سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرمین قیطاسی نوازنده و سرپرست گروه آرس‌نوا در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستیم و قرار است بعد از ایام محرم و صفر به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت چند قطعه لاتین و موسیقی فیلم برای مخاطبان اجرا می‌کنیم، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات خانه مادربزرگه، پینوکیو و.... اختصاص دارد.

سرپرست گروه آرس‌نوا افزود: در این کنسرت به همراه چند خواننده از جمله اماج آذرمی، مهمدی محمدی، باربد بکان و.... به صحنه می‌رویم و قرار است چند قطعه بی‌کلام جدید به همراه اعضای گروه آرس‌نوا اجرا کنیم.

قیطاسی در ادامه از انتشار سه آلبوم موسیقی خبر داد و گفت: یک آلبوم پاپ_ کلاسیک با صدای مهدی محمدی در دست انتشار داریم که این اثر در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد. این آلبوم شامل هشت قطعه ارکسترال، سمفونیک و پاپ است که به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: آلبوم بعدی پاپ_سنتی است که توسط یک خواننده جوان به نام کاوه کیارستمی خوانده است و دارای 9 قطعه است که میثم مروستی و محمد فلاحتی با ما در این آلبوم همکاری کرده‌اند.

آرمین قیطاسی درباره آلبوم سوم خاطرنشان کرد: سومین آلبومی که قرار است به زودی منتشر شود به موسیقی جز و لاتین اختصاص دارد که با همکاری اعضای گروه آرس‌نوا تهیه و تولید شده است و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

پایه ارکستر بزرگ بادی آرس نوا توسط اعضای اصلی آنسامبل در شهریور ماه 1390 پی‌ریزی شد و از ابتدای آذر ماه کار خود را آغاز کرد.

هدف تشکیل این گروه ایجاد فرهنگ شنیداری نو نسبت به موسیقی جاز، لاتین و پاپ به وسیله تنظیم قطعاتی بود که همگان با آن‌ها خاطراتی چندین و چند ساله دارند.