سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرمین قیطاسی سرپرست گروه آرس‌نوا و نوازنده در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: گروه آرس‌نوا اوایل شهریور در تالار وحدت به صحنه می‌رود که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: همچنین ویدیو کلیپ‌های گروه آرس‌نوا در مراحل نهایی است و در این کنسرت به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست گروه آرس‌نوا افزود: در این کنسرت با رپرتوار جدید به صحنه می‌رویم که ساخت تمام قطعات تمام شده است. بخشی از این کنسرت به اجرای چند قطعه لاتین و موسیقی فیلم اختصاص دارد.

قیطاسی در ادامه خاطرنشان کرد: در این اجرا مانند کنسرت‌های قبلی چند خواننده جوان به جامعه هنری معرفی می‌شوند. تنظیم قطعات موسیقی فیلم نیز تمام شده است و قرار است با انرژی زیاد اعضای گروه این کنسرت را برگزار کنیم.

آرمین قیطاسی در پایان گفت: در این کنسرت علیرضا میرآقا، رضا آذرنژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسین شریفی، دارا دارایی، هومن غفاری، غزل سعیدی، اصغر شمس آبادی و.... به عنوان نوازنده حضور دارند. پایه ارکستر بزرگ بادی آرس‌نوا توسط اعضای اصلی آنسامبل در شهریور ماه 1390 پی‌ریزی شد و از ابتدای آذر ماه کار خود را آغاز کرد. هدف تشکیل این گروه ایجاد فرهنگ شنیداری نو نسبت به موسیقی جاز، لاتین و پاپ به وسیله تنظیم قطعاتی بود که همگان با آن قطعات خاطره دارند.