سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرمین قیطاسی نوازنده فلوت و عضو رسمی ارکستر ملی ایران در گفت‌وگویی با هنر آنلاین درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در حوزه موسیقی گفت: طی چند ماه اخیر درگیر جدیدترین آلبوم گروه آرس نوا بودم و همچنین به آهنگسازی و تنظیم در یک سری آلبوم دیگر نیز پرداختم که ان‌شاء الله این آثار بعد از محرم و صفر منتشر خواهند شد. همچنین از بیش از یک ماه پیش دوباره ارکستر ملی شروع به کار کرده و من با این ارکستر هم همکاری می‌کنم.

این نوازنده برجسته کشورمان که به تازگی قطعه "پرواز زنبور عسل" اثر کورساکوف را ضبط کرده و با انتشار آن به افتخارات ویژه‌ای رسیده، در مورد ثبت این افتخار خود در کتاب گینس چنین توضیح داد: در همه دنیا به من لقب سریعترین فلوتیست دنیا (The fastest flutist ever) را داده‌اند. من برای ثبت این رکورد در گینس ثبت‌نام کرده‌ام که یک پروسه 12 هفته‌ای خواهد داشت. مبلغی بین 10 تا 15 دلار هزینه اسکان و سیستم داوری گینس است که آقای مرادخانی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین آقای صفی‌پور مدیریت محترم بنیاد رودکی این بودجه را تقبل خواهند کرد.

قیطاسی در مورد محل ثبت این افتخار بزرگ برای موسیقی ایران گفت: هنوز مشخص نیست که قرار است نمایندگان گینس به ایران بیایند یا من به آن‌جا بروم ولی من مایلم که این افتخار را در کشور خودم به ثبت برسانم.