آرمین قیطاسی سرپرست گروه آرس‌نوا و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرتی هستیم که این کنسرت اواسط آبان ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می شود.

این نوازنده در ادامه افزود: در این کنسرت گروه آرس‌نوا با یک رپرتوار جدید به صحنه می رود، همچنین قرار است موسیقی جاز و موسیقی پاپ و… با یک دیگر ادغام شوند.

سرپرست گروه آرس‌نوا در ادامه خاطرنشان کرد: در کنسرت های قبلی این گروه از مخاطبان خواستیم تا قطعات درخواستی خود را برای کنسرت بعدی از طریق نظرسنجی اعلام کنند و در نتیجه به درخواست مخاطبان قطعات این کنسرت انتخاب شده است و هم اکنون در حال تنظیم این قطعات هستیم.

قیطاسی در ادامه تاکید کرد: در این کنسرت اعضا گروه آرس‌نوا به همراه چند نوازنده میهمان و یک خواننده به اجرای برنامه می پردازند که به زودی اخبار دقیق این اجرا انعکاس می یابد.

وی درباره اعضا و نوازندگان گروه آرس‌نوا گفت: در این کنسرت علیرضا میر آقا، رضا آذر نژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سید احمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی و هومن غفاری،حسام صدفی نژاد،غزل سعیدی، سایوری شفیعی،اصغر شمس آبادی و... از نوازندگان گروه هستند.

این نوازنده در پایان درباره وضعیت موسیقی گفت: متاسفانه موسیقی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و امیدواریم با حمایت مسئولین و هنرمندان موسیقی این عرصه در آینده پربارتر شود. همچنین گروه‌های جوان مظلوم واقع شده‌اند، زیرا هزینه‌ها بسیار بالا است و باید راهی باز شود تا این هنرمندان جوان بتوانند هنر خود را ارائه دهند.