سرویس موسیقی هنرآنلاین: سروش قهرمان‌لو سرپرست گروه نیوش، آهنگساز، خواننده و نوازنده درباره آخرین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: تازه‌ترین آلبوم گروه بعد از تمام ماه صفر وارد بازار موسیقی خواهد شد و بعد از ارائه آلبوم نیز برنامه اجراهای صحنه‌ای نیوش را پی خواهیم گرفت.

او ادامه داد: در این آلبوم قطعات را خود ساخته‌ام و خوانده‌ام. برخی از ترانه‌های آن نیز سروده غزال آزاد است. کیکاووس مختاری، آرش قهرمان‌لو، علی آقایی و ستار خطابی تعدادی از نوازنده‌های این آلبوم هستند. این اثر در مرحله دریافت مجوز است و بعد از دریافت بلافاصله منتشر خواهد شد.

قهرمان‌لو درباره وضعیت این روزهای موسیقی گفت: موسیقی ایرانی بدون ستاره‌هایش توانایی نگه داشتن مخاطب را ندارد و باید فکری برای آن کرد،‌ همان‌طور که درویش خان پیش‌درآمد را اضافه کرد تغییر در تاریخ‌های مختلف الزامی است.

سرپرست گروه نیوش همچنین گفت: ژانری که ما در آن فعالیت می‌کنیم، موسیقی تلفیقی است که به‌تازگی در ایران موردتوجه قرار گرفته است. البته چیزی که به‌عنوان موسیقی تلفیقی در ایران تولید می‌شود، صرفاً هم‌نوازی سازهای ایرانی یا همراهی آواز ایرانی با موسیقی غربی از هر ژانری است، اما تلفیق در معنا باید گفت‌وگو بین قوانین حاکم بر هر دو موسیقی باشد به صورتی که اگر هرکدام از المان‌ها را حذف کنیم چیزی که باقی بماند ناقص باشد.