سرویس موسیقی هنرآنلاین: با رسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی کنسرت‌های متعددی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. رامسر، بند انزلی و جزیره کیش و همچنین قشم نیز که هرساله مسافران بسیاری به خود جذب می‌کند از این قاعده مستثنا نیست و خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ کشورمان طی 13 شب در این شهرها به روی صحنه خواهند رفت.

جشنواره نوروزی بندرانزلی

این جشنواره هرساله در ایام نوروز توسط شهرداری این شهرستان با انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری میزبان مسافران نوروزی خواهد بود. در سال 97 نیز این شهر میزبان بهنام بانی، محسن یگانه و سیروان خسروی است.

بهنام بانی

این خواننده پاپ در روز ششم فروردین‌ماه سال جدید در این بندر روی صحنه رفته و گلچینی از آثارش مانند "اخماتو وا کن" و "بسّمه" "علاقه خاص" "فصل عاشقی"، "بی همتا"، "عاشقم کرده" را برای مخاطبان اجرا کند. این کنسرت ساعت 22 در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

محسن یگانه

محسن یگانه در هفتمین شب از فروردین ماه با گلچینی از قطعه‌های خود ازجمله” سکوت”، ” دوستت دارم”، ” هوایی شدی” و “درکم کن” در سالن همایش‌های بندرانزلی روی صحنه می‌رود. این کنسرت ساعت 22 در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

سیروان خسروی

سیروان خسروی هم روز هشتم فروردین‌ماه سال پیش رو و در جریان جشنواره نوروزی "ترنم بهار"، سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی شبی پر از شور و هیجان را تجربه خواهد کرد. "برگرد"، "دوست دارم زندگی رو"، "بارون پاییزی" در برنامه اجرا خواهند شد. این کنسرت ساعت 22 در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

جشنواره نوروزی رامسر

نوروز 97 بزرگ‌ترین جشنواره نوروزی کشور با اجرای زنده 8 خواننده برتر پاپ کشور در سالن مجلل همایش‌ها و کنسرت‌های تله کابین رامسر برگزار می‌شود. اجرای موسیقی زنده از سوی گروه‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان رامسر اجرا می‌شود.

در طول سال 96 در شهرستان 70 هزارنفری رامسر 30 کنسرت پاپ و سه کنسرت سنتی به‌صورت زنده اجرا شد.

محسن یگانه در تاریخ دو فروردین، بهنام بانی سوم فروردین، حامد همایون چهار و دهم فروردین‌ماه، سیروان خسروی پنجم فروردین، محمد علیزاده ششم و یازدهم فروردین، شهاب مظفری هفتم فروردین، امید حاجیلی هشتم فروردین و همچنی احسان خواجه امیری روز نهم فروردین‌ماه در سالن تله کابین رامسر روی صحنه خواهند رفت. تمامی این اجراها در ساعت 21 برگزار خواهند شد.

جشنواره نوروزی جزیره کیش

یکی دیگر از شهرهایی که بیشترین میزان حضور مسافران نوروزی را دارد منطقه آزاد کیش است. امسال نیز بسیاری از خوانندگان پاپ در این جزیره در سالن آب‌نمای موزیکال روی صحنه خواهند رفت. آب‌نمای موزیکال جزیره کیش بخشی از فرهنگسرای آوای خلیج‌فارس است که در ساحل زیبای جزیره و در نزدیکی ساحل آقایان و اسکله تفریحی قرارگرفته است. این آب‌نمای زیبا که بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه است در سال 96 افتتاح‌شده است. در مقابل این آب‌نما سن کنسرت قرار دارد که تاکنون چندین کنسرت از خواننده‌های مطرح کشور در آن برگزارشده است. این سالن کنسرت روباز حدود 1340 نفر ظرفیت دارد.

هوروش باند اول و دو فروردین‌ماه، فرزاد فرزین سوم فروردین‌ماه، محسن ابراهیم‌زاده دوم فروردین‌ماه؛ پازل باند سوم فروردین‌ماه، سون باند چهارم فروردین‌ماه، امید حاجیلی ششم فروردین‌ماه، احسان خواجه امیری هفتم فروردین‌ماه و ماکان باند نیز 11 و 12 فروردین‌ماه در این جزیره روی صحنه خواهند رفت. تمامی اجراهای این جزیره ساعت 12 شب برگزار خواهند شد.

ضمن آنکه محسن یگانه دهم فروردین‌ماه، بهنام بانی 11 و 13 فروردین‌ماه در تالار شهر کیش روی صحنه می‌روند. این برنامه‌ها نیز هر شب در ساعت 12 شب برگزار می‌گردد.

جشنواره نوروزی جزیره قشم

تعدادی از ستارگان مطرح موسیقی پاپ روزهای دوم تا دهم فروردین به‌منظور شرکت در جشنواره نوروزی و برگزاری چند کنسرت در جزیره قشم حضور پیدا خواهند کرد.

علی شمس الهی روز دوم فرودین ماه، امید حاجیلی چهارم فروردین‌ماه، پازل باند پنجم فروردین‌ماه، مجید خراطها هشتم فروردین‌ماه، محسن یگانه نهم فروردین‌ماه و بهنام بانی نیز دهم فروردین‌ماه در سالن نمایشگاه قشم روی صحنه خواهند رفت. تمامی این کنسرت‌ها هر شب ساعت 12 شب برگزار خواهد شد.

و اما تهران

برخلاف برخی از خواننده‌های موسیقی که این 13 روز خود را مشغول برگزاری تور در شهرستان‌ها هستند برخی دیگر به اجرا در تهران می‌پردازند.

محسن ابراهیم‌زاده روز سوم فروردین‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد در ساعت 22 و علیرضا طلیسچی روز نهم فروردین‌ماه طی یک‌شب و دو سئانس 18:30 و 22 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.