سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا با هدف ایجاد ارتباط بین طراحان و دانشجویان عرصه مد و لباس با مراکز صنعتی تولید پوشاک و در قالب رویداد کارآفرینی مد ولباس برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر با همکاری دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، اقدام به برپایی دومین جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا" کرده است.

در همین راستا نشست توجیهی دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا با ایجاد ارتباط میان بخش صنعت و دانشگاه با حضور مدیران عامل چهار برند ایرانی و دانشگاهیان برگزار شد.

قرار است درادامه مشارکت و همراهی بخش دانشگاه با صنعت در این رویداد، جایزه یکصد میلیون ریالی صنعتگران به طراح برتر اهدا شود.

این رویداد به منظور ایجاد ارتباط بین طراحان جوان با مراکز صنعتی تولید پوشاک و برندهای مطرح در این صنعت و کمک به تولید دانش بنیان پوشاک متناسب با نیاز جامعه برگزار شده است.

در این رویداد تنوع و نوآوری مدنظر برندها بوده تا با استفاده از تجارت سالهای پیشین و رصد مزایا و معایب آن، با همیاری اساتید، صنعتگران و مسئولان، حرکتی صحیح در ارائه طرحهای متناسب با نیاز جامعه ایرانی پایه ریزی شود.