به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر با همکاری دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، اقدام به برپایی دومین جشنواره طراحی مد و لباس "دیبا" کرده است.

این رویداد به منظور ایجاد ارتباط بین طراحان جوان با مراکز صنعتی تولید پوشاک و برندهای مطرح در این صنعت و کمک به تولید دانش بنیان پوشاک متناسب با نیاز جامعه، رویداد طراحی مد ولباس "دیبا"برگزار شده است.

در این رویداد تنوع و نوآوری مدنظر می باشد، تا با استفاده از تجارت سالهای پیشین و رصد مزایا و معایب آن، با همیاری اساتید، صنعتگران و مسئولان، حرکتی صحیح در ارائه طرحهای متناسب با نیاز جامعه ایرانی پایه ریزی شود.

رواج ایده های خلاق و نو در پوشش جامعه، رشد خلاقیت، استعداد و توانمندی در دانشجویان و سایر افراد توانمند در زمینه طراحی لباس، شناسایی و معرفی دانشجویان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی و تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنعت از جمله اهداف برپایی این رویداد است.

در همین راستا، شرکت کنندگان در دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا و همچنین علاقه مندان به این عرصه یکشنبه 10 دی از ساعت 9 صبح با حضور در دانشگاه هنر این فرصت را خواهند داشت تا ضمن دیدار با کارخانجات سه برند ایرانی "تن ریس"، "سارک" و "تارتن" در تهران و با  فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات آشنا شوند.