به گزارش هنر آنلاین، مستند «غیررسمی» جمعه 27 بهمن ساعت 14:30 به‌صورت همزمان از KHAMENEI.IR و شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 این مستند آبان ماه امسال و همزمان با هفته کتاب در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد و پس از نمایش برای مخاطبان تخصصی، اکنون به قاب تلویزیون رسیده است.

این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما رسماً اعلام کرد. 

مجموعه‌ «مستند غیر رسمی» شامل سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در سفرهای استانی و دیدارهای رهبری با هنرمندان، صنعتگران، سیاستمداران، دولتمردان، دانشجویان و خانواده شهدا است.

در این مجموعه دیدارها و گفت‌و‌گوهایی که میان رهبر انقلاب و دیدارکنندگان شکل گرفته و کمتر در رسانه‌های رسمی دیده شده است، که عمدتاً با نام خود مستند همخوانی دارد. دیدارهایی که گاه رنگ انتقاد به خود می‌گیرد و گاهی با طنز آمیخته می‌شود.

چهره پدرانه رهبر انقلاب در این مجموعه مستندها کاملاً هویداست و این آثار توانسته است از میان آرشیو دفتر نشر مقام معظم رهبری چهره متفاوتی از رهبر انقلاب ارایه کند که پیش از این میان چهره رسمی ایشان در قاب تلویزیون کمتر به آن پرداخته شده است.

سیدمحمد علی صدری‌نیا کارگردان «مستند غیر رسمی» درباره فصل ششم این مستند به خبرنگار تسنیم گفت: این مستند به تأمل‌های رهبر معظم انقلاب درباره موضوعات کتاب اختصاص دارد و می‌توان به دغدغه‌های ایشان بیشتر پی برد. تلاش ما این بوده است که دست مخاطب را بگیریم و در راهروهای نمایشگاه کتاب با حضرت آقا همراه و با ارتباط ایشان با اهل کتاب روبه رو شویم که شاید کمتر تا کنون دیده شده باشد.