گروه سینمایی هنرآنلاین: امیرعلی خدیور نویسنده که پیش از این قرار بود در فیلم تلویزیونی «از عشق تا هدف»  به ایفای نقش بپردازد، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تغییراتی که در گروه کارگردانی آن ایجاد شد و پذیرش کارگردانی کار سخن گفت.

او در این باره توضیح داد: سال 98 پیش تولید اولیه این فیلم آغاز شد و قرار بود محراب جلیل‌نیا کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد، اما به دلیل یکسری مشکلات کار چند ماهی به تعویق افتاد و در نهایت با تغییر کارگردانی، این مسئولیت به من سپرده شد تا بار دیگر وارد پیش تولید شویم که متاسفانه با آغاز پیش تولید به شیوع پاندمی کرونا برخوردیم. ما در نهایت خرداد 1399 کار را کلید زدیم و منتظریم تا فیلم از شبکه‌های استانی تلویزیون روی آنتن برود.

این کارگردان جوان درباره داستان فیلم و بازیگران آن نیز توضیح داد: کلیت قصه از روایتی است از شخصیت اصلی داستان که از کودکی تا پیری او را نشان می‌دهد. درواقع در زمان حال گذشته این فرد به تصویر کشیده می‌شود. بخشی از این داستان براساس واقعیت است و بخشی از آن نیز بافته‌های ذهنی نویسنده کار است که نوشته شده است. در این فیلم حمیدرضا نبی زاده، مهدیه کریمی، پیمان ناظمی، معید کلانتری، پرویز ربیعی، الهام آزادی، آرمین اله بخشی به ایفای نقش می‌پردازند.

خدیور همچنین به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و ادامه داد: فیلم کوتاه «جاده بی پایان» را نیز درمرحله تدوین دارم. این فیلم به کارگردانی پویا پورهمدانی و مدیریت فیلمبرداری علیرضا زرین دست تولید شده و داستان آن درباره خرید و فروش کودکان خردسال است.