گروه تئاتر«هنرآنلاین» : نشست خبری جشنواره فیلم و تئاتر بسیج با حضور جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان، جمال شورجه، سعید نجفیان و آرش زینال خیری در تالار مشاهیر تئاترشهر برگزار شد.

جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با هنرآنلاین در رابطه با حفظ ارتباط مستمر هنرمندان حاضر در جشنواره بسیج گفت: ما تا جایی که ظرفیتش باشد برای حفظ و نگهداشت از این هنرمندان و اتصالشان به مجموعه بسیج هنرمندان تلاش می‌کنیم. بسیج هنرمندان یک شبکه گسترده هنری در سراسر کشور دارد و گروه‌های مختلف هنری در شهرستان‌ها و استان‌ها در زیرمجموعه قرار دارند.

نشست خبری جشنواره‌ سراسری فیلم و تئاتر بسیج

وی افزود: مثلا یکی از کارهایی که ما در فاصله یک ساله‌ای که از جشنواره می‌گذرد، انجام دادیم این بود که از گروه‌های تئاتری که در جشنواره قبلی حضور داشتند دعوت کردیم تا در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف نمایش‌شان را اجرا کنند.

وی در پایان گفت: نکته دیگر هم این است که این جشنواره‌ها به توانمندسازی این افراد کمک می‌کنند و ما با کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های مختلفی که در استان‌ها برگزار می‌شود، امیدواریم که در دوره بعدی شاهد آثار بهتری از آن‌ها باشیم. در همین دوره از جشنواره گروه‌هایی هستند که در دوره قبلی نیز شرکت کرده بودند و یا حتی برخی از این افراد اساتید آموزش ما در کارگاه‌ها و دوره‌هایی که ما برگزار می‌کنیم، خواهند بود.