محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از اجرای طرح المپیاد آموزش هنر  از سال آینده خبر داد و گفت: این طرح مختص مراکز آموزش هنری مانند آموزشگاه‌های آزاد هنری، هنرستان‌های هنر زیبا و مراکز مهارتی است؛ همچنین برای برگزاری این المپیاد شیوه جدیدی انتخاب کردیم و آن هم این است که قرار است به صورت تیمی برگزار می‌شود. یعنی تیم‌های مختلفی در این المپیاد در رشته‌های مختلف با یکدیگر در سطح شهرستان، استان و در نهایت ملی به رقابت می‌پردازند.

بازدید محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری از هنرآنلاین

وی افزود: ما برای حمایت از افراد برگزیده در این المپیاد، برنامه‌هایی داریم. مثلا یکی از برنامه‌ها حضور در جشنواره‌های ملی است و یا این که در جشنواره‌های فجر بخش مجزایی داشته باشند. همچنین آن‌ها امکان عضویت صندوق هنر را خواهند داشت و درجه هنری به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

گفتنی‌است، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری هنرآنلاین، در خصوص مسائل پیرامون دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری این وزارتخانه با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌و گو پرداخت که مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر خواهد شد.