به گزارش هنرآنلاین،علیرضا تاجیک بازیگر و دستیار کارگردان تئاتر و مهدی هاشم آبادی بازیگر و طراح پوستر تئاتر در تجربه ای مشترک نمایش «دختر یانکی» نوشته سایمون را کارگردانی کرده و از اول آبان ماه در سالن شماره 2 عمارت ارغوان روی صحنه می برند.

«دختر یانکی» نوشته نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر درباره اندی و نورمن دو دوست و روزنامه نگار جوان است که نشریه‌ی سیاسی اعتراضی فالوت را اداره می کنند. با ورود سوفی راش مه یر، مربی شنای انجمن دختران جوان مسیحی که یک وطن پرست دو آتیش‌ست، به همسایگی آپارتمان روبه‌رویی آنها و دل باختگی نورمن به او همه چیز به هم می ریزد.

یانکی

در این نمایش علیرضا ‌تاجیک، مهدی ‌هاشم ‌آبادی و فریده داداشی به ایفای نقش می پردازند.

مشاور کارگردان این پروژه ملیحه مقیمی و دستیار اول کارگردان امیرمحمد ‌رشاد هستند. آهنگسازاحسان طاهری، متین هاشم آبادی و طراح لباس سما مقیمی ،عوامل صحنه فاطمه تقی نژاد ، طراح تیزر مرتضی بازدیده، طراح پوستر مهدی ‌هاشم ‌آبادی و مجری دکور مرتضی آبیارکی هستند.

در پرونده کاری علیرضا تاجیک بازی در نمایش های تئاتر بی حیوان، آخرین منزل، بازی در فیلم کوتاه جای گرم، دستیار کارگردان نمایش هجده و ما پنج نفر و... دیده می شود.

مهدی هاشم آبادی نیز بازیگری وطراحی پوستر در نمایش پزشک نازنین، تئاتر بی حیوان، بازی در نمایشنامه خوانی سلطان مار، طراحی پوستر آثاری همچون جای گرم، هجده، ما پنج نفر و ... را در پرونده کاری دارد.

نمایش «دختر یانکی» ساعت 17 هر روز غیر از شنبه ها در سالن شماره 2 عمارت ارغوان اجرا می شود. فروش بلیت روزهای نخست این نمایش در سایت تیوال به آدرس https://www.tiwall.com/p/dokhtareyanki7 فعال است.