به گزارش هنرآنلاین، به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «لَمْس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بردیا دیانت و نویسندگی محمد رحمتی، با اتمام مراحل فنی، آماده نمایش در بخش «استعداد نو» چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است.

همچنین هم‌زمان با اولین نمایش این فیلم کوتاه که قرار است در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران باشد، این اثر خود را برای حضور در دیگر جشنواره‌های بین‌المللی داخلی و خارجی آماده می‌کند.

«لَمْس» اولین تجربه کارگردانی بردیا دیانت است در حالی که پیش‌تر به عنوان بازیگر در سریال‌هایی، چون «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و «ملکهٔ گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نقش آفرینی کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «پونه دانشجوی رشتهٔ باستان‌شناسی برای گذراندن دوره کارآموزی وارد محیط کار می‌شود؛ اما…»

رها بیگی، لیلا زارع، بهناز جعفری، امین میری، آیدا اُفقی و نادر مشایخی بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل اصلی فیلم کوتاه «لَمْس» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: بردیا دیانت، نویسنده و مشاور کارگردان: محمد رحمتی، مدیر فیلم‌برداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: سعید هنرمند، تدوین: پیمان علیزاده، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، صدابردار: احمد افشار، اصلاح رنگ و نور: کامران سحرخیز، عکاس: اردلان آذرمی، منشی صحنه: فاطمه احمدی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: حمید نظام‌زاده، مدیر تولید: احسان طرخورانی.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ آذر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.