به گزارش هنرآنلاین، همزمان با چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس رویداد فرهنگی «روایت فتح» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گروه تئاتر «هدف» تا جمعه ۷ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ در محوطه ورودی تالارهای این موزه اجرا می‌شود.

حمیدرضا صفار ایده‌پرداز و کارگردان این رویداد فرهنگی گفت: این پرفورمنس نمایشی وقایعی از دوران قبل از شروع جنگ تحمیلی تا پایان جنگ را دربرمی گیرد. کوشیده شد ه پرفورمنسی ایده‌پردازی شود که در عین سادگی و بهره‌مندی از رشادت‌های آن دوران، بتواند به‌سرعت محتوای خود را به مخاطبان عبوری منتقل کند.

وی ادامه داد: این نمایش با بهره گیری از تلفیق عناصر موسیقی، رنگ آمیزی و تئاتر در تابلوهای آرامش، یورش، فتح حماسه آزادسازی خرمشهر، زندگی و پایان جنگ اجرا می‌شود. اجرای گروه سیلور من با انجام حرکات نمایشی و ارتباط با مخاطبان از دیگر بخش‌های این اجرا می‌باشد.

صفار افزود: گروه نمایشی هدف از گروه‌های تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری است که با حضور جمعی از بازیگران خلاق از جمله سعید سوری، پوران رحمانی پناه، الهه پوراقابالایی، کیمیا بیات، فاطمه حضوری، روژین عبدالمالکی، امیر علی اسعدی، ابوالفضل حسینی، فاطمه حمزه زاده، احسان مجیدی و محمدرضا محمدتوری این پرفورمنس را اجرا می‌کنند.

این ایده پرداز گفت: در رویداد فرهنگی روایت فتح محمد خوش آبی مدیرتولید و مجری طرح، محمد علایی روابط عمومی و مجید قربانی مشاور گارگردان هستند.