به گزارش هنرآنلاین، آئین تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد قاسم ناظر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مرداد در سالن قصر شیرین این موزه برگزار شد.

در ابتدای این آئین سردار ناظر گفت: عصری که در آن هستیم دوران بحران، جنگ و جدال رسانه‌ای است. دشمن از رسانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند. در خارج از کشور کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه نظام و انقلاب انجام می‌شود و دشمن در موضوعات سیاسی، فرهنگی و باورهای دینی اذهان مردم را مورد هدف قرار داده است. اصحاب رسانه که در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند می‌توانند اثرگذار و مهم باشند و حیله‌های دشمن را تعدیل کنند تا اثرگذاری کمتری در اذهان مردم و جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمن تا دیروز به نظام و انقلاب و مسئولین توهین می‌کرد اما الآن کار به جایی رسیده است که به مردم هم توهین می‌کند. از آنجایی که بسیاری از فراخوان‌های دشمن برای تجمع و اغتشاش ناکام ماند دشمنی اش با مردم و نظام بیشتر شده است.

در پایان این آئین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: خبرنگاری فلسفه یک نگرش تأثیرگذار بر باورهای فرهنگی و دینی مردم است. خبرنگاران حوزه دفاع مقدس باید فرهنگ مقاومت و ابعاد مدیریت، فن آوری، اقتصادی و نظامی صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس را به مردم انتقال بدهند و اذهان را روشن کنند. از دفاع مقدس باید الگو گرفته شود.

منبع: مهر