گروه تلویزیون هنرآنلاین: مراسم اکران مردمی سریال «عشق کوفی»، با حضور چندی از عوامل و هنرمندان سرشناس برگزار شد اما این اکران، بیش از آنکه اکران عشق کوفی باشد، اکران عشق یک سلبریتی جوان به مردم و خادمان مردم بود.

از همان زمان پایان اکران، ویدیویی در فضای مجازی شروع به دست به دست شدن از بازیگر جوان کشورمان حسین سلیمانی. کسی که پیش از این هم در فراز و نشیب‌ها نشان داده بود که در فضای حرفه خود، فارغ از هر جناح و دسته و طیفی، غصه‌اش غصه مردم است و شادی‌اش شادی مردم.

با وقوع حادثه تروریستی دیگری در حرم حضرت شاهچراغ و به شهادت رسیدن چندی از خادمان حرم، بار دیگر غبار اندوه بر قلب هموطنانمان نشست اما می‌توانستیم عزادارتر باشیم اگر پای یک قهرمان در میان نبود. قهرمانی که هر چه از او تجلیل کنیم، باز هم جبران شهامت و دلاوری در بی‌سلاح رفتن به مصاف یک تروریست مسلح را نمی‌کند؛ فرزاد بادپا. کار بزرگ این قهرمان تا همیشه در دفتر تاریخ ثبت خواهد شد اما اینکه چقدر او را به عنوان یک قهرمان و یک الگو به مردم معرفی کنیم هم کار کمی نیست.

حسین سلیمانی بازیگر جوان اما در عین حال باسابقه  سینما و تلویزیون، در حاشیه اکران مردمی سریال «عشق کوفی» کار بزرگ و تحسین برانگیزی کرد و نشان داد از آن جنس سلبریتی‌هایی است که فراجناحی به همه مسائل می‌نگرد و تمام آنچه برایش اولویت دارد، مردم است و بس.

او با تجلیل از فرزاد بادپا قهرمان شاهچراغ، نشان داد یک هنرمند واقعی همیشه و در هر شرایطی باید همراه مردم خود باشد. او با این کار، خط خودش را از سلبریتی‌هایی که به وقت های و هوی دشمن به بهانه همسویی با مردم فریادشان فلک را کر می‌کند و در چنین موقعیت‌هایی سکوت پیشه می‌کنند، جدا کرد

سلیمانی نشان داد واقعا دغدغه‌اش این مردم و قهرمان‌های این مردم هستند.

اما حسین سلیمانی در حاشیه این مراسم، هنگام تجلیل از قهرمان شاهچراغ گفت: "یک قهرمان اینجاست که من خیلی او را دوست دارم. مطمئنا اگر بدانید او کیست، فارغ از فضای سیاسی و مذهبی و... دوستش خواهید داشت. او آدمی است که جان خیلی‌ها را نجات داده است که اگر نمی‌داد، امروز در عزایی عجیب و غریب نشسته بودیم. یک قهرمان بزرگ که نه میز دارد و نه صندلی؛ بلکه می‌گوید من جاروکش حرم شاهچراغ هستم."

سلیمانی سپس از فرزاد بادپا دعوت کرد تا روی صحنه بیاید و از حضار خواست تا به احترام این قهرمان بزرگ بایستند. این اقدام این هنرمند که در فضای مجازی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و افراد بسیاری اعم از دیگر هنرمندان و همچنین عامه مردم تحسینش کردند، درس بزرگی برای همه سلبریتی‌هایی است؛ برای همه سلبریتی‌هایی که می‌خواهند ثابت کنند پشت مردم بودن، جناح، گروه و دسته نمی‌شناسد.