به گزارش هنرآنلاین، امیر عبدالحسینی با صدور احکامی مجزا محمد حمیدی‌مقدم را به عنوان دبیر و احمد الستی، سیدعلی میرفتاح و مهرداد اسکویی را به عنوان داوران بخش فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی این رویداد هنری معرفی کرد.

محمد حمیدی‌مقدم، دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. او فعالیت‌ در عرصه فیلمسازی را از اواخر دهه ۶۰ با حضور در انجمن سینمای جوانان ایران آغاز کرد و از سال ۱۳۹۸ تاکنون به عنوان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مشغول به فعالیت است.

حمیدی مقدم در رویداهای سینمایی گوناگون به عنوان دبیر، داور و عضو هیات انتخاب، حضور داشته است که از جمله آنها می‌توان به دبیری پنج دوره جشنواره سینما حقیقت، عضویت در هیات انتخاب جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، داوری در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم مقاومت، فیلم شهر و... اشاره کرد.

احمد الستی، پژوهشگر و مترجم شناخته‌شده کشور دارای مدرک دکتری تخصصی زیبایی‌شناسی سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس است. او به عنوان عضو هیات علمی گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران مشغول به فعالیت بوده و در طول سال‌ها کنشگری موثر در زمینه راهبری پژوهش‌های هنری و سینمایی، به عنوان استاد هنر در دانشگاه‌های گوناگون، تدریس داشته است. الستی ضمن تعلیم و پرورش شاگردان بسیار، کتاب‌ها و مقالات گوناگونی را نیز در زمینه‌های مختلف هنری به‌ ویژه سینما ترجمه کرده یا به رشته تحریر درآورده است. این چهره هنری به عنوان داور و استاد کارگاه در دوره‌های مختلف رویدادهایی همچون سینماحقیقت، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره فیلم رشد و... حضور داشته است.

سیدعلی میرفتاح، روزنامه‌نگار و طراح گرافیک نام‌آشنای کشور، علاوه بر سال‌ها فعالیت‌ مستمر و حرفه‌ای در زمینه نویسندگی و روزنامه‌نگاری، تجربه نگارش چندین فیلمنامه را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او به‌عنوان روزنامه‌نگار کار خود را از هفته‌نامه‌ سوره آغاز کرد و علاوه بر سردبیری این هفته‌نامه، سردبیری نشریاتی همچون هفته‌نامه‌ نگاه، هفته‌نامه کرگدن، روزنامه‌ روزگار و روزنامه‌ اعتماد را هم عهده‌دار شد.