گروه تجسمی هنرآنلاین،نمایشگاهی از نقاشی های محمود علیمرادی روز جمعه سوم آذرماه 1402از ساعت 4 تا 8 شب در گالری سیحون افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه تعداد 14 اثر هنرمند  به نمایش در خواهد آمد . گفتنی است این اولین نمایشگاه انفرادی هنرمند خواهد بود.

محمود علیمرادی  فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر تهران بوده وتاکنون جوایز(نفر اول جشنواره هنر جوان 1387 و نفر اول جشنواره مطبوعات 1392)را کسب کرده است.از فعالیت های او می توان به همکاری با نشریات و مطبوعات در زمینه طراحی و تصویرگری و تدریس طراحی و تصویرسازی در دانشگاه اشاره کرد.

باورپذیر

 

 استیتمنت نمایشگاه :

«باور پذیر مجموعه ای از عناصر و اشکال و فرمها و فیگور هایی است که قید زمان را کنار گذاشته اند و بی توجه به آشنایی بصری متداول، درترکیب هایی گاها جدید وتا حدودی آشنا در کنار هم قرار گرفته اند . به نظر من دلیل بسیاری از عادت ها  نسبت به ساخت های بصری زمان است .کما اینکه اگر به دویست یا حتی صد سال قبل برگردیم بسیاری از فرم های مدرن امروزی نا آشنا و غریب هستند. چه بسا در آینده نیز فرمهایی داشته باشیم که الزاما از عادات حالایی ما پیروی نمی­کنند .

 این نا آشنایی تنها در ترکیب فرمها و نورهای بیش از حد اغراق آمیز حاصل از تکنولوژی زدگی نیست و می­تواند ما حصل ترکیب یک فرم معماری تزیینی با چیزی باشد که چشم آشنایی چندانی با آن ندارد  و یاحتی ساده تر . به شرطی که در یک ترکیب معقول به توازن برسند .»

باورپذیر1

علاقه مندان می توانند هرروز به جز دوشنبه ها از ساعت2تا7شب به گالری سیحون مراجعه کنند.«باورپذیر» تا چهارشنبه 15 آذر ماه 1402ادامه خواهد داشت.

  گالری سیحون در خیابان خالد اسلامبولی( وزراء سابق)، کوچه چهارم، پلاک 11 واقع شده است.

 تلفن :88102422-09353508539