به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی "بازی با رنگ‌ها" با آثاری از لادن امیری در نگارخانه سدیفی برپاست. امیری در رابطه با این نمایشگاه عنوان کرد: " این نمایشگاه حس و حال 6 سال من است. در ابتدا ایده‌ای به عنوان رسم و اجرا چهره دوستان و آشنایان به عنوان سوپرایز بود که این امر به دلایل شخصی و کناره‌­گیری از کار به مدت یک سال انجام نشد. مجموع احساسات متفاوتی که در تمام این سالها در زندگی تجربه کردم، همواره سعی کردم در چهره آثار به نمایش بگذارم و مجموع این احساسات با عناوینی همچون افق، افسوس، انتظار، انعکاس رنگ، مدهوش برای تک‌تک چهره‌ها در نظر گرفته‌ام که هر یک از چهره‌ها تداعی یک حس درونی من است که خودم با تابلوها تجربه کردم. مخاطبان در برخورد با این آثار، همواره این حس‌ها را درک می‌کردند و بازخوردهای خوبی از مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه گرفتم."

او همچنین در مورد سبک و تکنیک اجرایی آثار گفت: "سبک کاری من رئال، سوررئال و مدرن است که با تکنیک رنگ‌روغن و سیاه‌قلم و اکرلیک اجرا کردم. در این مجموعه تمرکز و  محوریت آثار بر روی چهره زن‌ها بوده است؛ چون حس‌هایی که خودم به عنوان یک زن تجربه کردم، غالب نقاشی‌ها به سمت زن حرکت کرد؛ به‌جز تابلو "انعکاس رنگ و مزرعه تنم" که تابلوی مرد هستند و غرور و قدرت را سعی کرده‌ام به تصویر بکشم."

این نمایشگاه تا 2 دی‌ماه در نگارخانه سدیفی برپاست و علاقه‎مندان به بازدید از آن می‌توانند به نشانی خیابان حافظ، بلوار استاد شهریار، مقابل تالار وحدت، نبش خیابان خارک، شماره ۲۱، طبقه دوم، واحد ۲۰۶ مراجعه کنند.