به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری هور، این گالری در این هفته میزبانی نمایشگاه " مروری بر آثار ابراهیم فرجی" خواهد بود که در این نمایشگاه آثار این هنرمند قدیمی روی دیوار خواهد رفت.

در بخشی از توضیحات این نمایشگاه آمده است: آنچه برای حاضران امروز هنر ایران می تواند اهمیت یابد تاریخ است، تاریخی  که تجربه  اکنون را معطوف به خود کرده. نزدیک به ۷۰ سال هنر نوگرا تاریخی است که  اجتماع تجربه های هنرمندان بسیاری  را با خود دارد، این هنرمندان در تجربه ایی مشارکت کرده اند که هنوز برای جامعه ایران تازه است و برای محافل هنری در جریان. بیرون کشیدن قطعاتی از گوشه وکنار این تاریخ فشرده، هفتاد سالی که چندان دور نیست: امکان مشارکت در تجربه هنرمندان را فراهم می کند و راه آگاهی یافتن از نسل های مختلف هنر ایران را هموار می سازد. نقاشی های ابراهیم فرجی در این تاریخ قرار گرفته اند و مشارکت در تجربه هنری همین تاریخ می کنند هر چند میان نام هایی که این تاریخ امروز به یاد می آورد الویت های نخستین را اشغال نکرده باشد.نسبت نقاشی های این هنرمند با تاریخ هنر ایران را زمان تولد و مرگش معلوم نمی کند این تاریخ معطوف بهرویکردی است که از طریق  مطالعه نقاشی به عنوان یک سبک قابل پیگیری است. درست همین سبک است که زمان و نحوه اتصال آن به نقاشی را در دسترس قرار می دهد.

این نمایشگاه از 14 مهرماه تا 28 مهرماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 15 تا 20 به گالری هور واقع در خیابان مطهری خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک ۱۲ نگارخانه هــور مراجعه کنند.