به گزارش هنرآنلاین، همزمان با آغاز بلیت‌فروشی و رونمایی از پوستر نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با کارگردانی محمودرضا رحیمی، بازیگران و عوامل این اثر نمایشی معرفی شدند.

همچنین، پوستر  نمایش «روزی روزگاری سمنگان» نوشته مشترک نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی که از بیست‌وپنجم بهمن تا 10 اسفند ساعت 18 در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت با طرحی از میعاد شیخی رونمایی شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «روزی روزگاری سمنگان» اجرا بازگشتی است به تئاتر کارگاهی گروه نیوشا، تئاتری که چیز زیادی نمی‌خواهد جز تماشاگر و بازیگر. این نمایش، داستان کوتاهی بود که نازنین گودرزیان نوشت. آدمهاش نبض داشتند و نفس می‌کشیدند. قسمتی از زیسته نازنین بود به وقت جنگ و بمباران تهران، آنرا همان قصه را بر مداری از طیف تخیل و با هم جلو بردیم. برخی آدمهاش واقعی اند و برخی نه برخی اتفاقات نیز به همین منوال.»

عبدالرضا شیبانی، ساغر مختاری، بهار مشیری،فاطمه محمدیان، امیر صادقین، نازنین گودرزیان، الهام ابنی، جواد صداقت و بهرام سروری‌نژاد بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از محمد اسماعیل‌بیگی (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و طراح صدا)، امیر مفتخر (مدیر اجرایی)، سیامک مجیدی (طراح صحنه)، نازنین گودرزیان (طراح لباس)،  رضا خضرایی (طراح نور)، آلاله بیگدلی (طراح گریم)، میعاد شیخی (طراح پوستر، ساخت افتر افکت و موشن‌گرافی)، نگار امیری (روابط عمومی، مشاور رسانه و تبلیغات)، بهاره جاودانی (دستیار موشن‌گرافی)، زهرا موسوی (منشی صحنه)، پوریا مصلح (مدیر صحنه) و امیر مهبودی (دستیار صحنه).

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.