به گزارش هنرآنلاین،نمایش «سیندرلای چینی» به کارگردانی و طراحی مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولید شده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می شود.

این نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت(سام) و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران آماده شده و مدارس تهران می توانند از طریق شماره های 02175259000 و شماره پشتیبان 09329369362 نسبت به هماهنگی و رزرو اجرا اقدام کنند.

نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه  این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می پردازند.

موسیقی این نمایش توسط فرید نوایی، طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی و ساخت کلاه های خانم ها را افسانه قلی زاده، ماسک ها را مونا شریفی و کلاه لین یون رامیترا کریم خانی انجام داده اند. 

پوستر این نمایش را پریسا فلاح زاده طراحی کرده است. ساخت تیزر بر عهده بهرام شادانفر، دستیار کارگردان مهراد زمانی، مدیر صحنه مریم ذکاوتی، دوخت لباس ها فرحناز معیری و روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان فر هستند.

دور نخست اجرای این نمایش زمستان 1402 و بهار 1403 خواهد بود.