به گزارش هنرآنلاین، گروه تئاتر مستقل با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران دو نمایش جدید «سیندرلای چینی» و «غول ها و بچه های مدرسه سید هوف» را برای مدارس تهران تولید و آماده اجرا کرد.

مریم کاظمی کارگردان این دو نمایش گفت: برای اولین بار دو نمایش ویژه اجرای صبح و برای مدارس تهران آماده کرده ایم که با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه میروند.

وی با تاکید بر این که دور اول اجراهای این دو نمایش از نیمه بهمن ماه آغاز می شود گفت: مدارس تهران می توانند صرفاً از طریق شماره تلفن۰۲۱۷۵۲۵۹۰۰۰ نسبت به رزرو اجراهای صبح اقدام کنند. محل اجرا نیز سالن اصلی پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب خواهد بود.

نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل و برگرفته از یک افسانه چینی و نمایش «غول ها و بچه های مدرسه سید هوف» نوشته سید هوف است که هر دو اثر توسط سیدحسین فدایی حسین به فارسی ترجمه شده و  با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده اجرا شده اند.

کاظمی در معرفی این دو نمایش و گروه دست اندرکار آن توضیح داد: هر دو نمایش ما توسط بازیگران اصلی گروه تئاتر مستقل و عوامل حرفه ای و شناخته شده تولید شده اند. در نمایش «سیندرلای چینی» میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی،سارینا سالاریان بازی می کنند. در نمایش «غول ها و بچه های مدرسه سید هوف» نیز پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی، کیانا کریمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی ادامه داد: مانند کارهای گذشته، هنرمندان گروه تئاتر مستقل در بخش های فنی ، موسیقی، طراحی و ساخت و سازها همکاری دارند که به زودی اعلام خواهند شد.

وی تاکید کرد: دور نخست اجراهای این دو نمایش زمستان 1402 و بهار 1403 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.