به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر "توانخواه" با همکاری اداره کل بهزیستی در سمنان خبر داد.

محمدرضا سوقندی در نشستی با مدیرکل بهزیستی این استان، افزود: این جشنواره شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رسالت و وظایف خطیر بهزیستی در رسیدگی به مددجویان و نیازمندان در جامعه افزود: کار در این حوزه بسیار سخت اما ارزشمند و خطیر است.

سوقندی بر ضرورت استفاده از فرهنگ و هنر برای ارتباط با مخاطبان حوزه بهزیستی تاکید کرد و اظهار داشت: حفظ عزت و کرامت مددجویان باید در جامعه حفظ شود و باید در این زمینه از ابزار هنر و فرهنگ استفاده مطلوب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم فصل و مناسبت نمی‌خواهد بر تولید آثار هنری در حوزه فعالیت‌های بهزیستی تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست از تحت پوشش بودن ١٣ هزار معلول در این استان خبر داد و گفت: ٢٢ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

علیرضا ایزدفر گفت: ٩ مرکز نگهداری سالمندان نیز در استان سمنان ٣٠٠ سالمند را در مراکز روزانه و شبانه روزی تحت پوشش دارند.

در این نشست تفاهم نامه همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی استان سمنان امضاء و مبادله شد.