سرویس استان های هنرآنلاین: نیکی کریمی بر روی فرش قرمز جموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب روز دوشنبه ۴ دی ماه جاری، همزمان با اکران فیلم "آذر" حضور خواهد داشت که این فیلم سینمایی در سانس های۱۸:۲۰سالن نارنجی، ۱۸:۴۰سالن آبی،  ۱۹سالن زرد و ۲۰:۰۰سالن بنفش نمایش داده می شود.

اولین اکران فیلم "آذر" در جشنواره فیلم فجر ٩٥ بود. فیلمی که در آن نیکی کریمی بازیگر شناخته شده سینمای ایران نقش محوری را بر عهده دارد و داستان حول او می چرخد. کارگردانی فیلم "آذر" را محمد حمزه‌ای بر عهده دارد. نویسندگی را احسان بیگلری انجام داده و نیکی کریمی تهیه کننده آن است. "آذر" دومین فیلمی است که نیکی کریمی در مقام تهیه‌کننده در آن حضور دارد.

پیش از آن کریمی فیلم "شیفت شب" را هم علاوه بر کارگردانی تهیه‌ کرده بود. همچنین فرزین عابدینی و نیکی کریمی سرمایه گذاران این فیلم هستند. در خلاصه داستان "آذر" آمده است: "برای خودم فکرهایی داشتم، آرزو داشتم؛ می خواستم قهرمان بشم؛ می‌خواستم اون چیزی که جامعه بهم تحمیل می‌کنه رو کنار بزنم"

نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، مائده طهماسبی، مهران نایل، شیرین آقا کاشی، مانیا علیجانی پژمان جمشیدی و هومن سیدی در این فیلم ایفای نقش کرده اند و علاقه مندان می توانند از طریق www.irantic.com برای دریافت کارت ورودی اقدام کنند.

الهه بهرامی