گروه معماری هنرآنلاین: نخستین اجلاس صنعت ساختمان با محوریت برندسازی و معماری نوین، پنجشنبه ششم مردادماه به میزبانی تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

آرتور امیدآذری معمار و استاد دانشگاه که قرار است در این رویداد به ایراد سخنرانی بپردازد، درباره جزئیات آن به خبرنگار هنرآنلاین گفت: هدف از برگزاری این اجلاس، ارائه راهکارهای مدیریتی و سازمانی برای موفقیت و توسعه دانش، متخصصین حوزه صنعت و ساختمان است.

امیدآذری درباره محورهای اصلی سخنرانی خود در این اجلاس اظهار داشت: در سخنرانی بر مباحث روانشناسی، خلاقیت و هوش هیجانی تأکید شده است و محورهای سخنرانی بر فناوری‌های نوین در حوزه معماری، اصالت ایده در برندسازی معماری و ارتقاء چشم‌اندازهای رقابتی متمرکز است. 

او با اشاره به‌ضرورت برگزاری ایندست رویدادها بیان کرد: بهبود ساختار علمی و پژوهشی با تمرکز بر فناوری‌های نوین در عرصه صنعت ساختمان می‌تواند رابطه صنعت و دانشگاه را ارتقاء بخشد تا زمینه توسعه و آبادانی کشور مهیا شود. همکاری دانشگاه و حوزه صنعت ساختمان می‌تواند علاوه برافزایش تبادل و تعامل راهکارهای علمی و عملی، زمینه ظهور و تکامل راهکارهای اقتصادی و نوین را ایجاد کند. ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی در کشورمان از جهت آگاهی افزایی و دانش‌افزایی از سوی دانش‌آموختگان دانشگاهی و برندهای موفق و کارآفرین حائز اهمیت است، مسیر نیل به این هدف متعالی را هموار می‌کند و با توجه به نخستین دوره برگزاری، این همایش می‌تواند در سال‌های آتی در راستای بهبود ساختار پژوهشی و آشتی صنعت و دانشگاه برگزار شود.

امیدآذری در خاتمه افزود: با توجه به ظرفیت توسعه و گسترش صنعت ساختمان در ابعاد بین‌المللی می‌توان انتظار برگزاری دیگر ادوار این رویداد را داشت و تبادل تجربیات و گفتمان در عرصه‌های بین‌المللی به ویژه کشورهای همسایه می‌تواند در افزایش میزان آگاهی مؤثر عمل کند.