به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برای چهارمین سال متوالی استان البرز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود. او در ادامه با تأکید بر اینکه فیلم‌های جشنواره در البرز هم‌زمان با پایتخت اکران می‌شود، گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در دو سینمای "پرشین" و "سینما تئاتر ارشاد" واقع در پارک شهید چمران کرج اکران خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به ظرفیت صندلی‌های این دو سینما اشاره کرد و گفت: سینما تئاتر ارشاد با ۴۳۰ صندلی و سینما پرشین با ۱۹۵ صندلی در خدمت علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

وی به مساعدت‌های وزیر ارشاد برای اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان البرز اشاره کرد و گفت: سازمان سینمایی برای اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره در البرز همکاری لازم را داشته است.

حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر در البرز منعقدشده است، گفت: خوشبختانه میزان فروش بلیت‌های سینما در استان البرز در وضعیت خوبی به سر می‌برد به‌طوری‌که در مقاطع زمانی مختلف در رتبه دوم و سوم کشوری است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.