به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران، انتشارات کتاب جمکران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از 500 اثر با موضوعات مهدوی، معارفی، عمومی، انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری، در قالب‌های تراثی، پژوهشی، داستانی و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال حضور خواهد داشت.

حدود 10 اثر که از تازه‌های نشر کتاب جمکران هستند در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه خواهند شد. از جمله مجموعه 10 جلدی تازه‌ای ویژه کودکان با موضوع انتظار و مهدویت، رمان‌های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی و تعداد دیگری از آثار معارفی، مهدوی، ادبیات پایداری و...

بیش از 70 اثر از نمایشگاه کتاب سال قبل تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.

حدود 300 اثر از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

انتشارات کتاب جمکران برنامه‌هایی از جمله رونمایی آثار، نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد کرد که اخبار آن‌ها از خبرگزاری‌ها و صفحات مجازی کتاب جمکران بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.