آیین پایانی رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» یکشنبه 13 اسفند ماه 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین، آیین پایانی رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» با حضور اهالی فرهنگ و قلم و با اجرای مرتضی پرنیان در خانۀ اندیشه‌ورزان ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، نخستین رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» هم‌زمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد و در آن بیش از 2 هزار ایده از شرکت‌کنندگان و خریداران کتاب دریافت گردید. دبیرخانه رویداد پس از پایان مهلت ارسال ایده‌ها را پالایش کرد و نهایتاً ایده‌ها به دو دسته ایده‌های خلاقانه و اجرایی تقسیم شدند که برای هر گروه از آن‌ها مسیر متفاوتی طراحی و اجرا شد.

ایده‌های خلاقانه، در فرایند مشاوره و راهنمایی برای پرورش ایده قرار گرفتند که در روز اختتامیه، توسط ایده‌پردازان ارائه و داوری خواهند شد. ایده‌های اجرایی منتخب دبیرخانه رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» نیز به رأی مردمی گذاشته شد تا مردم کتاب‌دوست به‌عنوان مخاطبین اصلی نمایشگاه کتاب، ۱۰ اولویت اجرایی خود را انتخاب کنند. ایده‌های اجرایی منتخب مردمی قرار است در روز اختتامیه به شورای سیاست‌گذاری اعلام شود تا مسئولان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میثاق‌نامه اجرای این ایده‌ها را امضا و عملیاتی کنند.

اختتامیه این رویداد هم‌زمان با آغاز فرایندهای اجرایی و سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار و از ایده‌های برتر تقدیر می‌شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» که یکشنبه 13 اسفند ماه 1402  ساعت  14 تا 16  برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را  به صورت زنده  از آدرس  ketab.tv  مشاهده نمایند.