به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش، مضمون اصلی "عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت" رابطه میان دانش آموزان و معلمان و نیز اولیاء در محیط مدارس و خانواده است. مسئله‌ای که بسیاری از دانش آموزان با آن در گریبانند. حضور بازیگران کودک و نوجوان که خود دانش آموز مقاطع مختلف هستند از نکات قابل توجه این نمایش است که آن را به یکی از ویژگی‌های بارز این اثر تبدیل کرده است. بازیگرانی که با تجربه اندک خود در صحنه در کنار دیگر بازیگران با سابقه عرصه ی تئاتر کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند. 

نمایش "عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی نوشت" به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر و با بازی سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، مریم علوی، الهام ایروانی، امیرحسین انصافی، میلاد محمدی، هانا صراف، محمدرضا اصغری، آبتین دابا، ایلیا فرمانی، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم منصوری در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله روی صحنه می‌رود.

  معصومه آرواز دستیار کارگردان و برنامه ریز،  حمیدرضا مرادی طراح گریم، مرتضی طباطبایی آهنگساز، مهرداد باقری و مهدی فرشیدی سپهر  ساخت دکور این نمایش را برعهده داشته‌اند.

DSC_1354

لازم به ذکر است نمایش فوق از 10 اسفندماه سال جاری به صحنه رفته است و تا فروردین و اریبهشت 96 همه روزه به جز شنبه‌ها راس ساعت 17/30 و صبح‌ها ویژه مدارس با هماهنگی قبلی به روی صحنه می رود. این نمایش ویژه مخاطبان کودکان، نوجوانان و افرادی است که سواد خواندن و نوشتن را دارند.