سرویس تئاتر هنرآنلاین: تالار مولوی با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی زندگی، کارگاهی را در حوزه تئاتر فیزیکال برگزار می‌کند. بنا به گفته مدیر تالار مولوی از درون این کارگاه که با حضور عده‌ای محدود از دانشجویان برگزیده تئاتر ایران برگزار می‌شود، نمایشی با نام "بدن‌های مرئی" نیز در ایران و آلمان اجرا خواهد شد.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای فعالیت‌های آموزشی و اجرایی تالار مولوی و رسالتی که ما برای خود قائلیم تا عرصه‌های آموزشی و اجرایی تئاتر آکادمیک را در این مجموعه گسترش دهیم با توجه به پیشنهادی که آموزشگاه هنرهای نمایشی "زندگی" و مدیر آن جعفر مهیاری به تالار مولوی ارائه داد، یک کارگاه بین‌المللی را در این مرکز برگزار می‌کنیم.

حریری همچنین افزود: برای برگزاری این کارگاه آموزشی مشترک با دو کارگردان و دانش‌آموخته هنرهای نمایشی کشور آلمان با نام‌های ترسا هافمن و موریتس فرچکورن وارد قرارداد شدیم. این دو کارگردان بناست کارگاهی را برای دانشجویان برگزیده برگزار کنند و از دل این کارگاه هم نمایشی را تدارک ببینند که با حضور دانشجویان ایرانی هم در تالار مولوی و هم در کشور آلمان اجرا شود. 

حریری در ادامه خبر داد که جمعه 13 اسفندماه جلسه انتخاب هنرجویان این نمایش با حضور دو کارگردان آلمانی برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت محدود کارگاه از میان 60 دانشجوی متقاضی، 12 نفر در مرحله اول انتخاب شدند که از روزگذشته شنبه 14 اسفند در تالار مولوی تمرینات خود را آغاز کردند.

حریری در خصوص اجرای نمایشی که برآمده از این کارگاه خواهد بود به هنرآنلاین گفت: اجرا قطعاً در بهار سال آینده خواهد بود اما این منوط به روند کار کارگاه و نظر دو مربی و کارگردان آلمانی این کارگاه خواهد بود.