به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام کرد اجرای نمایش‌های کمدی از 11 تا 15 اسفند ماه جاری و به احترام ایام سوگواری اجرا نخواهند شد.

طبق اعلام شورای ارزشیابی و نظارت ، تمامی اجراهای تئاتر که بعد از اذان مغرب روی صحنه می روند از روز چهارشنبه 11 اسفند تعطیل خواهند بود. این نمایش ها می توانند روز جمعه 13 اسفند بعد از اذان مغرب اجرای خود را از سر بگیرند.

تمامی نمایش های کمدی نیز که بعد از اذان مغرب اجرا می شوند از روز چهارشنبه 11 اسفند تا بعد از اذان مغرب روز یک شنبه 15 اسفند ماه بر صحنه نمی روند.

لازم به ذکر است روز  21 اسفند ماه جاری نیز به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) نمایش های کمدی به اجرا در نخواهند آمد.

 تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف  تئاتر شهر چهارشنبه 11 اسفند ماه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اجرایی ندارند.

شایان ذکر است هم اکنون نمایش های "ترن" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تالار اصلی، "دکتراستوکمان" به کارگردانی علی پویان در تالار چهارسو، "شب" به کارگردانی چیستا یثربی و "هام" به کارگردانی عباس عبدالله زاده در تالار سایه، "شلتر" به کارگردانی امین میری و "مانوس" به کارگردانی نازنین سهامی زاده در تالار قشقایی و "سمنو" به کارگردانی سینا شفیعی در پلاتو اجرا روی صحنه هستند.