به گزارش هنرآنلاین؛ این نماینده مجلس شامگاه چهارشنبه 6 بهمن‌ماه با حضور در تالار حافظ به تماشای نمایش "ناسور" کار افسانه زمانی نشست.

وی در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‎المللی تئاتر فجر متذکر شد: بسیاری از زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند اما جای اینگونه از نمایش‌ها در جشنواره تئاتر فجر خالی است.

عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاریخ نشان داده است که زنان درهشت سال جنگ تحمیلی نقش مهمی در پیروزی دفاع مقدس داشته‌اند اما در آثار نمایشی به این مبحث پرداخته نمی‌شود و جای این گونه نمایش‌ها در جشنواره تئاتر فجر بسیار خالی است. 

ذوالقدر درباره ارزیابی این دوره از جشنواره مطرح کرد: با توجه به آثاری که تا به حال دیده‌ام و در سالن‌های نمایشی حاضر شده‌ام ، به نظرم استقبال خوبی از سوی مخاطبان در این دوره از جشنواره  صورت گرفته که دلیل آن، انتخاب خوب آثار نمایشی برای شرکت در جشنواره بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به دلیل خود برای دیدن نمایش "ناسور" افزود: اول از همه مبحثی که برایم جذابیت داشت،این بود که کارگردان این اثر نمایشی یک خانم است. به همین دلیل خیلی دوست داشتم این اثر را ببینم و بعد از آن می‌توان به موضوع این اثر نمایشی اشاره کرد که از مشروطیت و قاجار می‌گفت و در طراحی لباس، نوع دیالوگ‌ها به خوبی این امررعایت شده بود.

وی افزود: دیدن این نمایش برای نسل جوان خیلی مفید است چرا که با برشی مهم  از تاریخ درباره مشروطه خوانی مواجه می‌شوند که باعث بالا رفتن اطلاعاتشان در زمینه فرهنگ آن زمان می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا دوازدهم بهمن ماه در حال برگزاری است.