سرویس تئاتر هنرآنلاین: جواد روستایی در رابطه با حضور این اثر نمایشی در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر به هنرآنلاین گفت: ساوه بعد از 30 سال دوباره توانسته است در جشنواره تئاتر فجر نماینده‌ای داشته باشد و این یک افتخار برای ما محسوب می‌شود؛ این جشنواره بزرگ‌ترین مکان برای گردهم آمدن اهالی تئاتر به جهت انتقال تجربیات و اندیشه‌هایشان است و به عقیده من هدف‌گذاری خوبی هم برای این دوره صورت گرفته است.

او با اشاره  به موضوع  این نمایش که قرار است در نخستین روز جشنواره روی صحنه رود، گفت: ایده اولیه متن این نمایش در ابتدا براساس یک خبر در سرویس حوادث یک روزنامه شکل گرفت و موضوع آن به وقوع قتل‌های ناموسی در کشور اشاره دارد. زمانی که این خبر را در روزنامه خواندم، طی انجام تحقیقات میدانی و مطالعاتی و بررسی مسئله زن ستیزی در ایران در سه برهه تاریخی تصمیم به تولید این نمایش گرفتم.

روستایی با بیان اینکه مضمون نمایش در رابطه با زن ستیزی و فرهنگ مردسالار در برهه‌های مختلف تاریخ ایران است، ادامه داد: این نمایش متشکل از سه اپیزود است که زندگی سه زن را که در نهایت به کشته شدن آنها می‌انجامد در سه برهه زمانی متفاوت که متعلق به زمان‌های  قاجار، پهلوی و اوایل انقلاب است، روایت می‌کند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به فرم و شیوه اجرای نمایش نیز بیان کرد: شیوه اجرا به صورت ایستا و تلفیقی از تئاتر و تصویرسازی تلویزیونی است.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گلایه از بی‌توجهی رسانه‌های خبری به تئاتر استانی، گفت: در شرایطی که بیشتر بار کیفی جشنواره امسال را تئاتر استانی به دوش می‌کشد، متاسفانه هیچ یک از سایت‌های خبری کار ما را آنچنان که شایسته باشد پوشش نداده‌اند و گمان نمی‌کنم این  نگاه عادلانه‌ای به آثار استانی باشد.

او همچنین با اشاره به چگونگی وضعیت تئاتر در شهرستان ساوه، خاطرنشان کرد: ساوه یکی از شهرستان‌هایی است که مخاطب تئاتری بسیاری دارد تا حدی که به لحاظ فروش بلیت با پایتخت و شهرهای بزرگی همچون اصفهان و شیراز رقابت می‌کند؛ این در حالی است که با مشکلات سخت‌افزاری تئاتر همچون کمبود سالن و محل تمرین مواجه است تا جایی که این مشکلات یکی از جشنواره‌های پر مخاطب این شهرستان را بعد از دوسال به تعطیلی کشاند.

نمایش "همه دختران من" با بازی جواد روستایی، مرضیه مقیمی، الهه نادری، سمیرا هاشمی، داوود فتح‌الهی و ناصر شاه مرادی روز جمعه اول بهمن ساعت 17 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر در قالب مسابقه مرور تئاتر ایران روی صحنه می‌رود.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر فجر از یکم تا 12 بهمن به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.