سرویس استان‌های هنرآنلاین: محمد صادق نصیری کارگردان نمایش "جی" که از یزد در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد با اشاره به روند شکل‌گیری این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از آنجا که بیشتر علاقمند به کار کردن روی مضامین اجتماعی هستم، زمانی که این متن نمایشی از کیوان میرمحمدی را مطالعه کردم، آن را متنی جالب با نگرشی تازه و زاویه دید متفاوت نسبت به دغدغه‌های روز اجتماعی یافتم و تصمیم گرفتم تا آن را برای اجرا آماده کنم.

این کارگردان در خصوص موضوع این اثر نمایشی نیز توضیح داد: فصل شروع نمایش درست از جایی شروع می‌شود که پاسی از شب گذشته، قهرمان مدرن تک و تنها بدون پشتوانه عاطفی، خانوادگی و آسمانی در زیر فشار چرخ دنده‌های زندگی ماشینی و صنعتی، الینه شده و در توهمات خود فکر می‌کند، صدایی از طبقه بالای آپارتمان آن‌ها می آید؛ به همین دلیل همسرش را صدا می‌زند تا او هم در توهمات او شریک شود. اما نقطه شروع قبل از آغاز نمایش و مصادف با اخراج و بیکاری مرد از شش‌ماه آغاز شده است که بعد در بستر درام ما متوجه این موضوع می‌شویم.

او در خصوص چگونگی شیوه اجرای نمایش نیز بیان کرد: با اینکه متن نمایشنامه کاملا رئال است اما ما در اجرا از طراحی صحنه کاملا غیررئال بهره برده‌ایم که این طراحی به دلیل مفهوم توهمی است که در این اثر وجود دارد، این درحالی  است که  بازی بازیگران کاملا رئال است.

نمایش "جی" نوشته کیوان میرمحمدی به کارگردانی محمد صادق نصیری با بازی سیدهادی آقابزرگی و مریم نیک  آیین امروز جمعه یکم بهمن ماه در دو نوبت  18:30 و 20:30 در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر به مدت 80 دقیقه روی  صحنه می‌رود.  

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.