به گزارش هنرآنلاین، نمایش "ترنسمیترها" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا مهنانی، که در خرداد ماه  سال 95 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان با موفقیت به روی صحنه رفته بود، بار دیگر در دی ماه و این بار در شهر رشت اجرا خواهد داشت.

میلاد شجاعی که پیش از این مشاور کارگردان در این نمایش بود، در این اجرا با تغییری در گروه اجرایی، به جمع بازیگران پیوسته ست.

حمیدرضا مهنانى در یادداشتى نمایش "ترنسمیترها" را اینگونه معرفى کرده است: و همه چیز عادی به نظر می رسد… اما فقط تا زمانی که پیرامون خود را سطحی نگاه می‌کنیم. گاهی لازم است چشم هایمان را ریز کنیم تا مفاهیم را وسیع تر درک کنیم. این شد که مجاب شدم تا برای اشاره به برخی نکاتی ساده اما عمیق، قصه ای را متجلى کنیم تا شاید به واسطه اش به ابتدا و انتهای هر آنچه که در زندگی ست بیشتر بیاندیشیم.همه چیز در دو قدمی ما آماده دستیابی ست، کافی ست کمی اندیشه ها را به سوی آنچه که می خواهیم سوق دهیم و واژه ها را در رفتار بیابیم و رفتارها را واژه مند کنیم. بدیهی ست، تا انچه را که می خواهیم در خویشتن نیابیم در هیچ کجای کیهان هستی نخواهیم یافت.

از دیگر عوامل این اجرا عبارت هستند از نرگس چمنی دستیار کارگردان، علی افضلی نوازنده سه تار، کوروش خلج مدیر تولید، نگار دیلمی منشی صحنه،بازیگران حمیدرضا مهنانی، شیده بیگ و میلاد شجاعی