به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حسین کیانی نویسنده وکارگردان نمایش "تئاتر سعدی، تابستان سی و دو" با اشاره به واکنش مخاطبان پس از دیدن این اثر نمایشی طی روزهای گذشته بیان کرد: خوشبختانه بازخوردها و انعکاسی که طی روزهای گذشته از این نمایش انجام گرفته بسیار شوق انگیز است که هم باعث به وجد آمدن مخاطبان و هم گروه اجرا کننده شده، طوری که من به دلیل شرایط بسیار سختی که در مقاطع مختلف تمرین داشتیم اصلاً فکر نمی‌کردم تماشاگر این چنین با کار ارتباط بگیرد اما فضا به گونه ای جلو رفته که در اکثر مواقع تماشاگران بیش از انتظار گروه را تشویق می‌کنند و این نشانه خوبی برای فضای موجود است که مخاطبان توانسته‌اند با اثر ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: نمایش "تیاترسعدی، تابستان سی و دو" به هیچ عنوان جدای از دغدغه‌های قبلی گروه ما نیست چرا که در این نمایش بازهم تلاش کرده‌ایم شرایطی متفاوت  از زندگی هنرمندان تئاتر را در صحنه نشان دهیم، ماجرایی که این بار شرایط ملتهب تری از اهالی تئاتر را نشان می‌دهد و این التهاب چیزی نیست مگر کودتای 28 مرداد که در اینجا به صورت سمبلیک به آن پرداخته و در فرم آتش زدن تئاتر سعدی تهران نشان می‌دهیم. برای من نمایش این فرم یک فرم نمادین است که می‌توان در هر دوره ای با توجه به شرایط جستجو کرد.

کارگردان نمایش "تیاترسعدی، تابستان سی و دو" در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: شاید کاری که ماجرای نمایش را جذاب کرده درآمیختگی آتش زدن تئاترسعدی در تهران با شرایط اجرای یک نمایش کمدی توسط بازیگران نمایش است که در حقیقت این تناقض فضای کار را هیجان انگیز و جالب توجه کرده است. ما در این نمایش با یک اثری روبه رو هستیم که راویان اجرا گرچه در جریان داستان فضای کمدی را به وجود می‌آورند اما در شدیدترین شرایط ممکن قرار دارند. ما در این تئاتر نه صرفاً به فاجعه می‌رسیم نه به سمت کمدی صرف. بنابراین آنچه  به صحنه رفته تلفیقی از کمدی و فاجعه است که تماشاگر تا آخرین لحظه در وضعیتی  است که نمی‌تواند نتیجه کار را پیش بینی کند.

نمایش "تئاتر سعدی، تابستان سی و دو" به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی با بازی (به ترتیب الفبا) علیرضا آرا، خاطره اسدی، حمید حسینی، شهرام حقیقت دوست، امیررضا دلاوری، اشکان دلاوری، مجید رحمتی، علی سلیمانی سرنسری، علی محمدی، سهیل ملکی و رؤیا میر علمی ساعت 19:30 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت 30 هزار تومان روی صحنه می‌رود.