گروه تئاتر هنرآنلاین: نمایش «اهل هوا» نوشته مزیم تاجیک با طراحی و کارگردانی محمد حاتمی از پنجشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۹:۱۵ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. بهنام ‌شرفی، سیدجواد ‌یحیوی، هدیه محقق و لاله کریمی در این نمایش ایفای نقش دارند.

«اهل هوا» نمایشی ایرانی و دغدغه آن بیان مسائل اجتماعی در یکی از شهرهای جنوب ایران است. شاید زمان و رنج همان نقطه مشترکی باشد که در این نمایش به آن پرداخته شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه‌کننده: مازیار رضاخانی، گروه کارگردانی: نیلوفر ‌رازمند و کوروش ‌شرفی، طراح پوستر و بروشور:کیانوش ‌غریب‌پور، طراح لباس: هلیا ‌شکری، طراح نور: محمد ‌حاتمی، ساخت دکور: آرش شرفی، روابط عمومی: ندا ‌کاوندی، عکاس: رضا ‌جاویدی و یاسمین یوسفی‌راد، تولید محتوای بصری: بهروز داوری، مشاور گویش یا لهجه: کاوه آذرآیین و موسیقی: قطعاتی از موسیقی بوشهر.

در خلاصه داستان نمایش «اهل هوا» که تا ۲۶ اسفند در این تماشاخانه روی صحنه می‌ماند، آمده است: هامون با دست‌هایی که به خون دخترش و پدرش یوسف رنگین شده با نوک پیکانی تیز سراغ مادرش حلما می‌رود. حلمایی که پس از سی سال دوری چشم به راه رسیدن یوسفش است تا سرانجام همراه او به گوشه‌ای برود و کلبه‌ی عشقش را بنا کند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سامانه تیوال تهیه کنند. تماشاخانه نوفل لوشاتو واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ است.

حجم ویدئو: 4.28M | زمان ویدئو: 00:00:49