به گزارش هنرآنلاین، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد فهرست نمایش‌های روی صحنه پردیس را به این شرح معرفی کرده است:

نماینده ملت 

آدمی بی.سواد و پول‌دار تصمیم می‌گیرد در انتخابات مجلس شرکت کند. این موضوع نظم و آرامش اهل خانه را با خطر مواجه می‌کند.‌ نویسنده این نمایش کمدی سیاسی رانیسلاو نوشیچ است و نادر نادرپور ترجمه سروژ استپانیان را دراماتورژی و کارگردانی کرده است. نماینده ملت هرشب ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره ۲ شهرزاد اجرا می.شود.حسین ‌کرمی، نادر ‌نادرپور، علیرضا ‌‌قربانی‌زاده، مهیار ‌ذوالنوری، آزاده جاوید، مینو منوچهری‌نیا تعدادی از بازیگران این نمایش هستند.

موشمرگی

به عنوان یک موش تصمیم گرفتن بسیار اهمیت دارد. گربه، تله‌ها و زیرزمین و تاریکی مهم‌ترین مشکلات شما نیستند وقتی خودتان تصمیمی برای رفتن ندارید.  این نمایش روایتی روان‌شناختی و غیرواقعی از یکی از وحشتناک‌ترین جنایت‌های معاصر است که توسط سهاب محبعلی نوشته و کارگردانی شده و هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ شهرزاد به نمایش در می‌آید. بازیگران این اثر روانشناختی:  محمدرضا ‌حسن ‌زاده، سحر ‌گلشیرازی، شقایق عزیزی، نوشین ‌طیاری، فرانک ظاهری، مه‌نیا قاسمی، مهدی ‌طایفه‌عباسی و آتنا ‌دولت‌آبادی هستند و دیدن این نمایش برای مخاطبان زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

دروغ

دو زوج جوان به خاطر یکسری ملاحظات و نگرانی‌ها دچار چالش‌های بحرانی در زندگی زناشویی می‌شوند. سیاوش مهندسی درجدیدترین تجربه کارگردانی خود به سراغ متنی از فلوریان زلر با ترجمه محمود گودرزی رفته است.بازیگران این نمایش:  آرزو حاتمی، مهدیه ‌محمدی، طاها شادفر، سیاوش مهندسی هستند و آهنگسازی و خوانندگی زنده این نمایش را اشکان مهندسی برعهده دارد. این نمایش هر شب و در سانس پایانی پردیس شهرزاد ساعت ۲۱:۴۵  میزبان مخاطبان خواهدبود.

کافه عاشقی

کنسرت نمایش کافه عاشقی برای سومین بار پس از اجراهای موفق درفرهنگسرای نیاوران و پردیس شهرزاد مجددا تمدیدشد. 

چشم جادو مال تو دل آهو مال من

سر سودا مال تو همه دردها مال من

همه دنیا مال تو همه صحرا مال من

همه اشک‌ها مال من همه فردا مال تو

این متن بخش‌هایی از ترانه مشهور این نمایش است که توسط سیدجلال‌الدین‌دری نوشته و کارگردانی شده و سمیراحسینی، فرداد ‌صفاخو، حسین ‌میرزاییان، غزال نظر، صدف ‌بهشتی، بیتا ‌بیگی، بهار ‌هاشمی و سعید بحرالعلومی بازیگران و پیمان خازنی آهنگسازی این اثر را برعهده دارد.

میثم اکبری، زهره فیروزی، هیوا ‌سیفی ‌زاده، علیرضا ‌شفایی خواننده بازیگران این اثرهستند. کافه عاشقی هرشب ساعت ۱۹:۱۵ و روزهای پایانی هفته ساعت ۲۱ در سالن شماره ۲ شهرزاد میزبان هنردوستان است.

چند مرد، چند زن

داستان درد است و انتظار و اعتراض، که از زبان سه زوج که از طبقات پایین، وسط و بالای جامعه اقتصادی هستند، روایت می‌شود.

نویسنده: رسول بانگین, طراح و کارگردان، حنیف مظفری، تهیه‌کننده: مسعود والا و بازیگران نمایش احسان ‌شیخی، فاطمه ‌زمانی، نازنین ‌بیوک، رسول ‌احمدی، لاله ‌ذوالفقاری وحنیف مظفری هستند. این نمایش هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۳ شهرزاد اجرا می‌شود.

مسخ

مرجان شرافت جامعه شناسی است که در دوئل مشاوره با همکار فرضی خود که در جریان تراپی‌هایی که صورت میگیرد، به زیر لایه های زندگی او پی می‌بریم و... این خلاصه داستان نمایش مسخ است که توسط گروهی ازهنرمندان جوان برای اجرا در سالن شماره ۳ آماده شده و از پنج‌شنبه ۲۰ بهمن اجرای این اثر آغاز خواهد شد. نویسنده: علیرضا ‌‌‌روزبهانی، تهیه کننده و کارگردان: نجمه اکبرزاده و انسیه ابراهیمی، آترینا ‌اسدی، نجمه ‌اکبرزاده، آناهیتا ‌امیرعسکری، نیلوفر باران، سارا ‌پوردلجو تعدادی ازبازیگران این نمایش هستند.

شمبه

نیازمند تئاتریم، تئاتری که بتواند درهای تازه ای از شکوفائی و سعادت را برویمان باز کند، تئاتری که پنجره‌ای باشد به آسمان آبی سرشار از ابدیت. این متن کلیتی است درباره دور دوم رپرتوار نمایشنامه‌خوانی شمبه‌ها که طی آن ۳۰ شب ودر روزهای پایانی سال هرشب ساعت ۱۸ یک نمایشنامه خوانش می‌شود. تهیه‌کننده این رپرتوار عاطفه ‌چطرروز است و ۳۰ کارگردان جوان همراه با گروه بازیگرانی متفاوت هرشب یک اثر بر روی صحنه بوتیک تئاتر ایران خوانش می‌شود.

میمون ها / چوپان وچوب جادویی

۲ نمایش جذاب و کودکانه که آخر هفته‌ها ساعت ۱۵ و ۱۶ در سالن شماره ۳ شهرزاد اجرا می‌شوند.

 در نمایش میمون‌ها می‌بینیم: نی‌نی مو قصد دارد به مومو و می‌مو ثابت کند که دیگر نی‌نی نیست و می‌تواند همراه آنها برای چیدن موز برود. در آخر نی‌نی مو موفق می شود که به می‌مو و مومو کمک کند تا از دست بوبوکه سارق رها شوند و اورا به سزای اعمالش برسانند. نویسنده: محمدحسین ‌داداش ‌نیا، کارگردان: مریم اسکندری، بازیگران:  زهرا غلامی، مریم اسکندری، پروا نریمانی، ارمغان احمدی

ودر نمایش موزیکال چوپان و چوب جادویی داستان چوپانی را دنبال خواهیم کرد که بوسیله چوب جادویی قصد دارد تا از بره‌هایش در برابر گرگ بدجنس محافظت کند. محمدحسین داداش نیا نویسنده و کارگردان این نمایش کودکانه است.

پرده خانه

نمایشنامه بهرام بیضایی پس از گذشت نزدیک به ۴۰ سال از زمان نگارش توسط گلاب آدینه و از نیمه آبان اجراهای خود را آغاز کرده وتاکنون و با گذشت بیش از ۷۰ اجرا عنوان پر مخاطب‌ترین نمایش نیمه دوم سال را به دست آورده است. این نمایش که هرشب ساعت ۱۹:۳۰ و در روزهای آخرهفته ساعت ۱۶ اجرا می‌شود تاکنون توانسته طیف گسترده‌ای ازمخاطبان را جذب نمایش ۳ ساعته کند که بیش از ۷۰ بازیگر و نوازنده در آن حضور دارند. سعید چنگیزیان، نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی و سامان کرمی تعدادی ازبازیگران این اثر هستند و قرار است در ماه پایانی سال و از ابتدای اسفند این نمایش ساعت ۲۱ هرشب میزبان مخاطبان باشد.