به گزارش هنرآنلاین، سیدحبیب قاآنی اظهار کرد: تعداد آثار متقاضی ثبت شده در دبیرخانه ۱۰۱ اثر است که از این تعداد ۲۴ اثر از شهرستانهای استان خراسان رضوی هستند.

مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی بیان کرد: سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی از نهم آذرماه و همزمان با میلاد حضرت زینب (س) در چهار سالن و طی چهار روز در مشهد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در میان شهرستانها؛ سبزوار با ۷، قوچان ۴، تربت حیدریه و نیشابور ۳، خواف و چناران ۲، کاشمر، خلیل آباد و درگز هر کدام با یک اثر حضور دارند. در میان آثار متقاضی شاهد حضور هشت کارگردان خانم و ده الی دوازده کارگردان اولی هستیم.

مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی تصریح کرد: بازبینی آثار از سی مهرماه آغاز و تا پانزدهم آبان ماه نتایج اعلام می‌شود.

وی افزود: در حاشیه برگزاری جشنواره، نخستین همایش پژوهشی (رضوان) با رویکرد بازخوانی مباحث پژوهشی حوزه نمایش استان خراسان رضوی با همکاری دانشگاه اقبال برگزار می‌شود که علاقمندان براساس محورهای اعلام شده در فراخوان تا ۲۰ شهریورماه می‌توانند چکیده مقالات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی آذرماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار می‌شود.