به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی تالار هنر، در برنامه این هفته دوشنبه‌های نقد کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که با حضور هنرمندان نمایش «کتابخورها» و تماشاگران مشتاق نمایش کودک و نوجوان برگزار خواهد شد رضا آشفته و هومن نجفیان به واکاوی نمایش «کتابخورها» می‌پردازند. ورود علاقمندان به فرهنگ، هنر، زیبایی و اندیشه در این برنامه آزاد است.

این نمایش در بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان عنوان برگزیده و در سومین جشنواره تئاتر شهر تقدیر بهترین نمایشنامه را کسب کرده است. «کتابخورها» داستان سه موریانه را روایت می­‌کند که همراه یک سوسک چوبخوره در قفسه کتابخانه‌ای زندگی می‌کنند و کتاب‌ها را می‌خورند. با ورود عنکبوت، دردسرها و خطرات جدی برای آنها ایجاد می‌شود.

در این نمایش علی باروتی، سارا بابائی، جعفر غلامپور، مرتضی یعقوب‌پور، مهشاد حجتی و نادیا فداکار به ایفای نقش می­‌پردازند و هادی قضات (خواننده)، سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه)، فرزانه عاقلی (طراح لباس)، حسین تبریزی و لیلا پریشان (طراح گریم)، احمد سیاه رستمی (طراح حرکت)، کیوان ضیاءپور (طراح نور)، سارا بابایی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) و جعفر غلامپور (دستیار دوم کارگردان) حضور دارند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: سیدمصطفی طباطبایی (ساخت دکور)، هنگامه سازش (دستیار لباس)، حسین پناهی و زهرا بهرامی (دوخت لباس)، ریحانه مطهری و روژین ستاری (روابط عمومی)، روشنک کریمی (امور رسانه‌ای و تبلیغات مجازی)، مهسا فیروزی (طراح پوستر و بروشور)،  صنم بابایی (منشی صحنه)، رضا محمدی‌فیروز (دستیار صحنه)، میلاد قاری و عاطفه ابویی (عکاس)، بهار امیدنژاد (مدیر صحنه) و شهرام خطی (ساخت تیزر - استودیو خطی).

نمایش «کتابخورها» تا 2 مهرماه هر روز به جز شنبه­‌ها ساعت 19:30 برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شهید شیرودی به روی صحنه می­‌رود.